Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مديريت /

عنوان ترجمه شده مقاله: اعتبار تجاری و وام بانکی: شواهدی از شرکت های چینی

ترجمه مقاله درباره اعتبار تجاری و وام بانکی آماده دانلود می باشد. . در این مقاله، ما ارتباط بین اعتبار تجاری و اعتبار بانکی را قبل از، در طی، و بعد از بحران اقتصادی بررسی می کنیم.

چکیده

برای بررسی رابطه ی بین اعتبار تجاری و اعتبار بانکی از داده های فصلی 1.213 شرکت چینی، از سه ماهه اول 2006 تا پایان 2012 استفاده نمودیم. به طور خاص، بررسی نمودیم که چگونه این رابطه در طول بحران های مالی جهانی 2009- 2008 تحت تاثیر قرار گرفت. چندین یافته مورد اشاره قرار گرفته است. نخست آنکه، ارتباط مثبت معناداری بین عرضه ی اعتبار تجاری (حساب های دریافتنی یا حساب بدهکاران) و وام های بانکی، و رابطه ی منفی معنی داری بین تقاضای اعتبار تجاری (یعنی، حساب های پرداختنی یا حساب بستانکاران) و وام های بانکی وجود دارد، که نشان دهنده ی نوعی تاثیر مکمل و جایگزینی (جانشینی) بین اعتبار تجاری و وام های بانکی است. دوم اینکه، این مطالعه نوعی کاهش قابل توجهی در طرف تقاضا / عرضه ی اعتبار تجاری در اوج (پیک) بحران مالی را نشان می دهد، که پس از افزایش این منبع مالی بعد از رویدادهای بحران ایجاد شده است. سوم آنکه، هر دو شرکت های بزرگ و کوچک در طول بحران مالی، به طور قابل ملاحظه ای اعتبارات تجاری کمتر (حساب های دریافتنی) عرضه می کردند و اعتبارات تجاری کمتری (حساب های پرداختنی) دریافت می کردند. بعد از بحران، شرکت های بزرگ نسبت به شرکت های کوچک، هنوز به میزان قابل توجهی اعتبار تجاری کمتری برای مشتریان خود ارائه می دادند، اما اعتبارات تجاری بیشتری از تامین کنندگان خود دریافت می کردند.

1-مقدمه

اعتبار تجاری یک ابزار مالی است که از طریق تامین کنندگان (کالا یا خدمات) به مشتریان آنها عرضه می شود. عرضه ی اعتبار تجاری را (یعنی؛ حساب های دریافتنی) که ابزاری برای ارتقا و توسعه ی فروش شرکت است، می توان به عنوان تامین مالیِ سرمایه در گردش برای سایر شرکت ها مورد ملاحظه قرار داد، که ممکن است ناچیز باشد یا با محدودیت اعتباری مواجه باشد  (McMillan and Woodruff, 1999; Marotta, 2005). در مقابل، تقاضای اعتبار تجاری (یعنی؛ حساب های پرداختنی) بیانگر اعتباری است که یک شرکت بابتِ کالاهایی که از تامین کنندگان دریافت نموده است، اما هنوز مبلغی پرداخت نشده است، بدهکار است. در مقایسه با کانال های رسمی تامین مالی، مانند وام های بانکی، اعتبار تجاری نقش مهمی در حفظ و پایداری رشد شرکت ایفا نموده است (Garmaise and Moskowitz, 2003). همچنین، منبع مهم تامین مالی برای شرکت های بزرگ یا کوچک، در سراسر جهان است  (Demirguc-Kunt and Maksimovic, 1999). هزینه ی اعتبار تجاری بستگی به شرایط اعتبار دارد. به طور کلی، انتظار بر این است که میزان بهره ی ضمنی مطالبه شده در یک قرارداد اعتبار تجاری بیشتر از بهره ی اعتبار بانکی باشد1. با وجود هزینه های بالای آن، اعتبار تجاری به دلیل راحتی آن، کاربرد گسترده ای دارد و ممکن است بسیاری از شرکت ها به وام های بانکی دسترسی ندارند، به ویژه در اقتصادهای در حال توسعه ای که تامین مالی رسمی ناکافی است و تامین مالی غیر رسمی رایج است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اقتصادی " با موضوع " اعتبار تجاری و وام بانکی: شواهدی از شرکت های چینی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اعتبار تجاری و وام بانکی: شواهدی از شرکت های چینی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Elsevier International Review of Economics & Finance
سال انتشار
2015
کد محصول
1012913
تعداد صفحات انگليسی
33
تعداد صفحات فارسی
39
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده علوم اقتصادی , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Financial crisis
Trade credit
Bank loan

تاریخ انتشار در سایت: 2018-07-20
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اقتصادی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید