Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: سیستم پراکنده چندعاملی مبتنی بر کنترل بار فرکانس برای سیستم قدرت چند ناحیه‌ای در شبکه هوشمند

ترجمه مقاله درباره کنترل بار فرکانس، آماده دانلود است. در این مقاله، یک کنترل‌کننده هوشمند برای LFC در SG با تغییر CT با استفاده از تکنیک سیستم چندعاملی (MAS) ارائه شده است. این مقاله در مورد یک کنترل‌کننده هوشمند برای مسئله LFC در یک سیستم قدرت که دارای ضریب بایاس فرکانس βest است به عنوان یکی از عامل‌ها و مسائل مربوط به اجرای آن در شبکه هوشمند به تفصیل بحث می‌کند.

چکیده

این مقاله یک کنترل‌کننده هوشمند برای «کنترل بار فرکانس (LFC)» در محیط شبکه هوشمند (SG) ارائه می‌کند که در توپولوژی ارتباطات از طریق تکنولوژی چندعاملی (MAS) تغییراتی را ایجاد می‌نماید. در این مطالعه، اثرات القایی شبکه، تأخیر زمانی و تغییر در توپولوژی ارتباطی (CT) برای بررسی عملکرد سیستم به‌صورت حلقه بسته در نظر گرفته شده است. یک روش کنترل قطع و وصل رخداد به منظور کاهش بار ارتباطی در شبکه استفاده می‌شود. یک کنترل‌کننده هوشمند مبتنی بر یادگیری تقویتی حاوی یک واحد تخمین گر دوسطحی و واحد کنترل‌کننده در هر سیستم چند ناحیه‌ای در نظر گرفته می‌شود. برای تنظیم پارامترهای کنترل‌کننده، از بهینه‌سازی انبوه ذرات (PSO) استفاده می‌شود. استراتژی کنترلی پیشنهادی و معماری سیستم به‌صورت MAS برای LFC در شبکه هوشمند به طور دقیق مورد تجزیه‌وتحلیل قرار گرفته و برای شرایط مختلف بار و تنظیمات مختلف شبکه مورد تأیید قرار می‌گیرد. علاوه بر این، میانگین خطای مربعات برای حالت‌های سیستم قدرت با CT نیز تحلیل می‌شود. نتایج این مطالعه امکان پیاده‌سازی کنترل‌کننده پیشنهادی و همچنین توانایی MAS برای عملیات LFC را در SG با تغییرات CT تأیید می‌نماید.

1-مقدمه

مسئله کنترل بار فرکانس (LFC) یکی از مهم‌ترین مسائل در سیستم‌های برق بزرگ به دلیل عدم تعادل بین تولید و تقاضای بار و تلفات سیستم است. بنابراین، نظارت و نگهداری یک سیستم قدرتمند متصل بیشتر از پیش مورد نیاز است. در سال‌های اخیر، به دلیل ویژگی‌های پراکندگی و لزوم کنترل پیشرفته در محیط شبکه هوشمند (SG)، مسئله LFC اهمیت زیادی پیدا کرده است. ساختارهای متداول LFC به علت محدودیت در تبادل اطلاعات با مناطق وسیع، کنترل گسترده از نظر جغرافیایی و همچنین افزایش محاسبات و پیچیدگی‌های ذخیره‌سازی، با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند. ساخت ساختارهای LFC غیرمتمرکز / پراکنده می‌تواند یک راه مؤثر برای حل این مشکل باشد. کنترل پراکنده امکان‌پذیرتر، قابل‌اعتمادتر، ساده‌تر و مقرون‌به‌صرفه تر است [1]. روش کنترل پراکنده بهتر از روش‌های متمرکز برای پیاده‌سازی روش‌های نظارتی / کنترلی مقاوم در کاربردهای SG عمل می‌کند [2]. با این حال، برای انجام این کار SG نیاز به سیستم‌های ارتباطی قابل‌اعتماد دارد....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " سیستم پراکنده چندعاملی مبتنی بر کنترل بار فرکانس برای سیستم قدرت چند ناحیه‌ای در شبکه هوشمند " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سیستم پراکنده چندعاملی مبتنی بر کنترل بار فرکانس برای سیستم قدرت چند ناحیه‌ای در شبکه هوشمند
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON INDUSTRIAL ELECTRONICS
سال انتشار
2017
کد محصول
1013093
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
30
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Communication topology
Load frequency control
Multi agent Reinforcement learning
Smart grid

تاریخ انتشار در سایت: 2018-10-27
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید