Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: مرور کلی بر چالش ها و فرصت های زنجیره ی بلوکی (بلاکچین)

ترجمه فارسی مقاله درمورد بلاک چین آماده دانلود است. زنجیره بلوکی (بلاکچین) که ساز و کار اصلی در بیت کوین را تشکیل می دهد، اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

چکیده

زنجیره بلوکی که ساز و کار اصلی در بیت­کوین را تشکیل می­دهد، اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. زنجیره بلوکی به­ عنوان یک پایگاه ­داده عمومی عمل می­کند که ذخیره ­سازی معامله­ های انجام شده در آن تقریبا غیر ممکن است. زنجیره بلوکی دارای تعدادی ویژگی کلیدی می­باشد؛ ویژگی ­هایی از قبیل: عدم تمرکز، پایداری، ناشناس بودن و قابلیت اطمینان. زنجیره بلوکی به بهبود بهره وری و امنیت کمک می­ کند. این امر می­تواند در زمینه ­های بسیاری از جمله خدمات مالی، سیستم شهرت و سرویس ­های عمومی اِعمال شود. با این حال، چالش ­های فنی بسیاری نیز وجود دارند که مانع از استفاده گسترده از زنجیره بلوکی می­شوند؛ چالش­ هایی همچون: مسأله مقیاس پذیری، نفوذ به حریم خصوصی و غیره. این مقاله بررسی جامعی را در زمینه­ی فناوری زنجیره بلوکی ارائه می­دهد. به طور خاص، ما در اینجا برای اولین بار یک مرور کلی بر روی فناوری زنجیره بلوکی انجام می­دهیم. سپس به معرفی الگوریتم­ های اجماعیِ زنجیره بلوکی می­پردازیم. بعد از آن به بررسی برنامه­ های کاربردی زنجیره بلوکی و چالش ­های فنی و همچنین پیشرفت­ های اخیر آن می­پردازیم. در پایان، مسیرهای تحقیقاتی آینده را نیز مورد بحث قرار می­دهیم.

1-مقدمه

اخیرا ارز رمزی توجه گسترده ­ای را از سوی صنعت و دانشگاه به خود معطوف داشته است. بیت­کوین که اغلب به ­عنوان اولین ارز رمزی شناخته می­شود، با 10 میلیارد دلار در سال 2016، موفقیت بزرگی را در بازار سرمایه کسب کرده است (coindesk، 2016). زنجیره بلوکی مکانیسم اصلی بیت­کوین است. بیت­کوین برای اولین بار در سال 2008 معرفی شد و در سال 2009 به اجرا درآمد (Nakamoto، 2008). زنجیره بلوکی را می­توان به ­عنوان یک پایگاه ­داده عمومی در نظر گرفت که در آن تمام معاملات در زنجیره­ای از بلوک­ ها ذخیره می­شوند. این زنجیره زمانیکه بلوک­ های جدیدی به آن اضافه می­شوند، به ­طور مداوم رشد می­کند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " مرور کلی بر چالش ها و فرصت های زنجیره ی بلوکی (بلاکچین) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مرور کلی بر چالش ها و فرصت های زنجیره ی بلوکی (بلاکچین)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Int. J. Web and Grid Services
سال انتشار
2016
کد محصول
1013160
تعداد صفحات انگليسی
25
تعداد صفحات فارسی
39
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
976 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Blockchain

تاریخ انتشار در سایت: 2018-11-26
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید