Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: طراحی رابط کاربریِ مدل تجارتِ بنگاه به بنگاه برای سیستم های قابل حمل

هدف اصلی این مقاله ارائه نتایج تحقیقات مربوط به آخرین مرحله تحقیقات صنعتی انجام شده در زمینه ی طراحی رابط کاربری سیستم B2B برای کار بر روی دستگاه های قابل حمل است.

چکیده

در دوران حیاتِ تجارت معاصر، قابلیت تحرک نقش مهمی را ایفا می کند و برای نیروی کار، سطح جدیدی از  آزادی ارتباطات را فراهم می­ آورد. این قابلیت تحرک انقلابی را ایجاد کرده است که تقریبا بر روی هر مدیر یا کارمندی تاثیرگذار است. افراد در کسب و کار خود از دستگاه هایی قابل حمل همچون تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها، به عنوان سرویسی مکمل برای رایانه های خود استفاده می کنند؛ منظور از سرویس مکمل این است که، برنامه­ های کاربردیِ تجاری به ­عنوان رابط کاربری جدید و سازنده­ای محسوب می­شوند، که کاربران تجاری با استفاده از آنها می­توانند به سیستم ­های مدیریت دسکتاپ خود متصل باشند. کاربران در هر کجا که هستند، نیاز به دسترسی به داده های کلیدی دارند بنابراین این سرویس مکمل آنها را قادر می­سازد تا از طریق یک مجوز و تأیید اعتبار ساده، به ­آسانی به اطلاعات دسترسی داشته باشند و تغییراتی را بر روی آنها اعمال نمایند؛ بدین ترتیب که اطلاعات جدیدی را به آنها بی­افزایند و یا اینکه به­صورت بلادرنگ و از راه دور، این اطلاعات را بروزرسانی نمایند. در این زمینه باید اشاره کرد که، رابط کاربری موجود در دستگاه قابل حمل، می­بایست از نظر نحوه استفاده ساده و به راحتی قابل دسترس باشد. این امر برای سیستم ­های مدیریت پیشرفته­ ی بنگاه به بنگاه (B2B) حیاتی است زیرا می­تواند پاسخگوی درخواست ­های راه حل های تجاری مدرن ­باشد. هدف اصلی این مقاله طراحی رابط کاربری B2B برای سیستم های قابل حمل، بر اساس توصیه های طراحی فنی و تکنیکی می­باشد؛ این طراحی بر مبنای نتایج مطالعات انجام شده درباره مدل­سازیِ رابط کاربری B2B برای کار بر روی دستگاه های قابل حمل، انجام شده است. این مطالعه به عنوان بخشی از مرحله­ ی تحقیق و توسعه ­ی پژوهش ­های انجام شده، براساس فناوری های اینترنتی و بر روی توسعه سیستم­های مدرن و پیشرفته­ ی B2B انجام شده است. 

1-مقدمه

در حال حاضر، سیستم ­های قابل حمل و برنامه­ های کاربردی، به دلیل دسترسی گسترده به فناوری اینترنت بی سیم می­توانند با سیستم ­های رومیزی و سیستم­ های پیچیده ­ی مدیریت رایانش ابری، یکپارچه شوند. سرعت توسعه چنین راه حل هایی عمدتا تحت تأثیر نیازمندی­ های محیط کسب و کار فعلی، نیازمندی­ های کاربران ]1[ و ویژگی­ های سرویس ها و برنامه های کاربردی می­باشد. ایجاد این قبیل راه­ حل­ها به ابزارها و بسترهای مناسب برای سیستم های قابل حمل، بستگی دارد. به عبارت دیگر، لازم است که توسط یک معماری توسعه یافته ­ی ویژه، پشتیبانی شوند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " طراحی رابط کاربریِ مدل تجارتِ بنگاه به بنگاه برای سیستم های قابل حمل " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طراحی رابط کاربریِ مدل تجارتِ بنگاه به بنگاه برای سیستم های قابل حمل
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Computer Science
سال انتشار
2015
کد محصول
1013167
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
952 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1210000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





user interface (UI)
B2B system
mobile technologies
mobile websites

تاریخ انتشار در سایت: 2018-11-29
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید