Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: ارائه ی یک جمع کننده ی پرسرعت و کم قدرتِ جدید برای ارقامِ باینریِ باعلامت

در این مقاله یک جمع کننده ی جدید BSD ارائه شده است که قدرت کم و سرعت زیاد دارد و در آن برای عملوندهای BSD از کدگذاری خاصی استفاده می شود.

چکیده

یکی از مهمترین عملیات محاسباتی، محاسبات دیجیتال است. بهینه سازی سرعت جمع­ کننده ­ها و همچنین قدرت و ناحیه­ ی تحت پوشش آنها، یک کار چالش برانگیز است. برای این منظور، سیستم­ های بی­شماری در بخش ادبیات پژوهشی ارائه شده است. در این مقاله ما افزونه­ ی جدیدی را برای جمع ­کننده ­­ی باینری پیشنهاد می­کنیم که برای جمع کردنِ ارقامِ باعلامت از آن استفاده می­شود. این جمع­ کننده نه تنها عملوندهای ورودی را کدگذاری می­کند بلکه همچنین از ساختار یک جمع­ کننده­ ی کارآمد جدید نیز بهره می­برد. با استفاده از این تکنیک ما می­توانیم جمع ­کننده­ های کم قدرتی را تولید کنیم که با سرعت بالا، قادر به جمعِ ارقام با علامت می­باشند. مقایسه­ ها نشان می دهد که کاهش قدرت و کاهش سطح، هر دو در FPGA و طراحیِ ابزار دیدِ Synopsys تاثیر دارند.

1-مقدمه

عملیات جمع نقش مهمی را در عملیات محاسبات دیجیتال مانند ضرب و تقسیم ایفا می­کند. با این حال، انتشار رقم نقلی، مسئله مهمی است که علاوه بر عملیات به طول عملوند نیز بستگی دارد. نتیجه­ ی این مورد بیشتر در مدارهای پیچیده­ تر و کم­ سرعت قابل مشاهده می­باشد.

با استفاده از بازنمایی­ های بیش از حد مانند، رقمِ علامت­دارِ باینری (BSD) و سیستم های اعداد رقمیِ علامت دارِ مبنای بالا، می­توانیم در عملیات محاسباتی، انتشار رقم نقلی را حذف نماییم [1-3]. به­منظور سازماندهیِ جمع ­کننده­ های زمان ثابت از بازنمایی BSD استفاده می­شود؛ زیرا در بازنمایی BSD از عملیات جمع بدون رقم نقلی و همچنین طرح منظم VLSI استفاده می­شود. بازنمایی­ های افزونه نیز دارای مزایایی در سیستم عددی باقی مانده می­باشند [4-8]. بنابراین، مهم است که از یک کدگذاری مناسب و طراحی کارآمد برای جمع BSD استفاده کنیم...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " ارائه ی یک جمع کننده ی پرسرعت و کم قدرتِ جدید برای ارقامِ باینریِ باعلامت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ارائه ی یک جمع کننده ی پرسرعت و کم قدرتِ جدید برای ارقامِ باینریِ باعلامت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
16th CSI International Symposium on Computer Architecture and Digital Systems
سال انتشار
2012
کد محصول
1013171
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
395 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 880000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Redundant addition
binary signed digit number system

تاریخ انتشار در سایت: 2018-11-29
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید