Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: درایو موتور القایی کنترل شده ی برداری بدون سنسور سرعت با استفاده از سنسور جریان تکی

ترجمه مقاله درباره موتور القایی، آماده دانلود است. در این مقاله تکنیک های جدید تخمین جریان و سرعت ارائه شده است. این تکنیک ها برای فرمولبندی یک درایو کنترل شده ی برداری مبتنی بر یک سنسور جریان استفاده شده است.

چکیده

در این مقاله تکنیک های جدید تخمین جریان و سرعت ارائه شده است. این تکنیک ها برای فرمولبندی یک درایو کنترل شده ی برداری مبتنی بر یک سنسور جریان استفاده شده است.کنترل سرعت بدون سنسور با ایجاد یک سیستم جدید تطبیقی مرجعِ مدل (MARS) با استفاده از ضرب خارجی بردارهای Vs* در is به عنوان گزینه های مدنظر برای دستیابی به اهداف خاص فرمولبندی شده است. برخلاف روش های موجود که وابسته به مقاومت استاتور هستند، روش پیشنهادی در برابر تغییرات مقاومت استاتور مقاوم است. این کار با استفاده از مقادیر مرجع (یعنی جریان ها و ولتاژ) در مدل مرجع و مقادیر واقعی (یعنی جریان ها) در مدل قابل تنظیم امکان پذیر است. از سوی دیگر، تخمین جریان اطلاعات جریان های فازی را در چهارچوب مرجع ساکن دو-فاز با استفاده از متغیرهای چهارچوب مرجع سنکرونِ متناظر و گرداننده بردار استخراج می شود. همچنین تخمین جریان وابسته به مقاومت استاتور نیست، و بنابراین سیستمِ کامل می تواند در سرعت های پایین بسیار مناسب عمل می ککند. تکنیک های تخمین جریان و سرعت پیشنهادی در محیط نرم افزار سیمولینک/متلب شبیه سازی شده است و به صورت آزمایشگاهی نیز از طریق نمونه آزمایشگاهی مبتنی بر dSPACE-1104 مورد تایید قرار گرفته است.

1-مقدمه

درایوهای موتور القایی (IM) به دلیل مقرون به صرفه بودن، مقاوم بودن، و هزینه پایین نگهداری به طور گسترده‌ای در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. درایو کنترل شده ی برداری یا کنترل شده از طریق میدان جهت‌دار به یک استاندارد صنعتی برای کاربردهای با عملکرد بالا تبدیل شده است ]1[-]4[. سنسورهای سرعت، جریان و یا ولتاژ معمولاً در درایوهای کنترل شده ی برداری مورد نیاز می باشند. اطلاعات سرعت روتور برای سیستم کنترل شده از طریق سرعت مورد نیاز می باشد…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " درایو موتور القایی کنترل شده ی برداری بدون سنسور سرعت با استفاده از سنسور جریان تکی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
درایو موتور القایی کنترل شده ی برداری بدون سنسور سرعت با استفاده از سنسور جریان تکی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON ENERGY CONVERSION
سال انتشار
2013
کد محصول
1013395
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
40
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1397000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Current estimation
induction motor (IM)
model reference adaptive system (MRAS)

تاریخ انتشار در سایت: 2019-03-11
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید