Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده فیزیک /

عنوان ترجمه شده مقاله: مکانیسم و جنبه‌های بالینی اثرات کاسنی بر دیابت

ترجمه مقاله درمورد اثرات کاسنی بر دیابت، اماده دانلود است. هدف از این مطالعه، مرور و جمع بندی جامع از مکانیسم و جنبه‌های بالینی اثرات کاسنی و فراورده‌های آن در محیط‌های مختلف بر عوامل کلیدی درگیر در دیابت است.

چکیده

در حال حاضر ديابت درمان قطعی ندارد اما با وجود عوارض ناشی از داروهای صنعتی، طیف گسترده‌ای از گیاهان دارویی برای درمان آن کاربرد دارند. یکی از این گیاهان مورد نظر محققان، کاسنی است که امروزه خواص آنتی­هایپرگلیسمیک آن به میزان زیادی مورد توجه پژوهشگران قرار گرفته است. هدف از این مطالعه، مرور و جمع­بندی جامع از مکانیسم و جنبه‌های بالینی اثرات کاسنی و فراورده‌های آن در محیط‌های مختلف بر عوامل کلیدی درگیر در دیابت است. بر این اساس به نظر می رسد کاسنی تقریباً بر تمامی بافت‌ها و اندام‌های دخیل در تنظیم قند خون اثرگذار است. این گیاه می‌تواند با مهار تجزیه دی ساکاریدها در دستگاه گوارش، مهار جذب گلوکز در روده، جلوگیری از آزادسازی گلوکز از کبد، افزایش برداشت گلوکز توسط بافت‌های محیطی به ویژه در عضله و کبد، تحریک ترشح انسولین از پانکراس، تقویت مسیر پیام رسانی پایین دست انسولین و ... موجب تقلیل عوارض انواع دیابت در بدن شود. به طوری که کاهش قند خون در اثر تجویز کاسنی محسوس می‌باشد. تجویز فراورده‌های کاسنی دارای اثرات کوتاه مدت و بلند مدت در بدن است؛ این ادعا با بررسی نتایج تست تحمل گلوکز و سنجش هموگلوبین A1c تایید می‌شود. کاسنی با برخی عوامل اولیه ایجاد کننده دیابت از قبیل آدیپوژنز و چاقی نیز مقابله می‌کند.

1-مقدمه

نگرانی بزرگ متخصصین بالینی، افزایش قابل ملاحظه مبتلايان به دیابت نوع 2 در سالهاي اخير می‌باشد. در حال حاضر، حدود 180 میلیون نفر در دنیا از این بیماری رنج می‌برند. شمار افراد مبتلا به دیابت نوع 2 با سرعت 3 مورد جدید در هر 10 ثانیه در حال افزایش است و پیش بینی می‌شود این رقم در پایان سال 2025 به 325 میلیون نفر برسد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " فیزیک " با موضوع " مکانیسم و جنبه‌های بالینی اثرات کاسنی بر دیابت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مکانیسم و جنبه‌های بالینی اثرات کاسنی بر دیابت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Asian Journal of Research in Medical and Pharmaceutical Sciences
سال انتشار
2017
کد محصول
1013484
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
30
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
846 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده فیزیک , پزشكی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1331000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده فیزیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Diabetes
chicory
blood sugar
insulin

تاریخ انتشار در سایت: 2019-04-21
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله فیزیک در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید