Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: طبقه بندی توده و بافت نرمال سینه: یک کلاسیفایر شبکه عصبی کانولوشن با حوزه مکانی و تصاویر بافت

در این مقاله، ما طبقه بندی ناحیه های مطلوب (ROI) در ماموگرام ها را یا بصورت توده یا بصورت بافت نرمال با استفاده از یک شبکه عصبی کانولوشن (CNN) بررسی می کنیم.

چکیده

ما طبقه بندی ناحیه های مطلوب (ROI) در ماموگرام ها را یا بصورت توده یا بصورت بافت نرمال با استفاده از یک شبکه عصبی کانولوشن (CNN) بررسی می کنیم. CNN ، یک شبکه عصبی پس انتشار با کرنل های وزن دو بعدی است که بر روی تصاویر عمل می کند. اجرای سریع، پایدار و تعمیم یافته CNN توسعه داده می شود. تصاویر ورودی به CNN از ROI با استفاده از دو تکنیک بدست می آید. تکنیک اول، میانگین گیری و زیرنمونه گیری را انجام می دهد. تکنیک دوم، روش های استخراج ویژگی بافت را برای ناحیه کوچکی در داخل ROI بکار می برد. ویژگی های محاسبه شده در نواحی مختلف به عنوان تصاویر بافت قرار می گیرند که به طور متوالی به عنوان ورودی های CNN استفاده می شوند. اثرات ساختار و پارامترهای ویژگی بافت CNN بر دقت طبقه بندی بررسی می شود. روش منحنی مشخصه عملکرد (ROC) برای ارزیابی دقت طبقه بندی استفاده می شود. یک مجموعه داده شامل 168 ROI که دارای توده های تایید شده هستند و 504 ROIکه دارای بافت نرمال سینه هستند، توسط رادیولوژیست باتجربه در ماموگرافی از 168 ماموگرام استخراج می شود. این مجموعه داده برای آموزش و تست CNN استفاده می شود. با ترکیب بهتر ساختار و پارامترهای ویژگی بافت CNN ، حوزه زیر تست منحنی ROC به 0.87 می رسد که متناظر با یک بخش مثبت واقعی 90% در یک بخش مثبت کاذب 31% می باشد. نتایج ما، امکان استفاده از CNN را برای طبقه بندی توده ها و بافت نرمال در ماموگرام ها نشان می دهد.

1-مقدمه

سرطان سینه رایج ترین سرطان درمیان زنان است و علت اصلی مرگ و میر ناشی از سرطان در میان زنان 15 تا 54 سال است. ماموگرافی موثرترین روش برای تشخیص زودرس سرطان سینه است. با این وجود، با نگاهی به گذشته آشکار می شود که تعداد زیادی از ضایعاتی که در ماموگرام قابل مشاهده هستند توسط رادیولوژیست ها از قلم می افتند که می تواند علل مختلفی داشته باشد، از قبیل: کیفیت پایین تصویر ماموگرافی، ظاهر خوش خیم ضایعات، و خستگی چشم یا غفلت توسط رادیولوژیست ها...

جهت مشاهده کل مقالات برق به قسمت مقالات ترجمه شده برق مراجعه فرمایید. همچنین خدمات ترجمه تخصصی نیز توسط موسسه البرز به انجام می رسد و پس از ثبت نام در سایت می تواند سفارش ترجمه مقاله خود را ارسال کنید.

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " طبقه بندی توده و بافت نرمال سینه: یک کلاسیفایر شبکه عصبی کانولوشن با حوزه مکانی و تصاویر بافت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طبقه بندی توده و بافت نرمال سینه: یک کلاسیفایر شبکه عصبی کانولوشن با حوزه مکانی و تصاویر بافت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON MEDICAL IMAGING
سال انتشار
1996
کد محصول
1014091
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
37
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق , مهندسی كامپيوتر , مهندسی پزشکی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1232000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Breast Tissue

تاریخ انتشار در سایت: 2020-03-25
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید