Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: تحریک الکتریکی کارکردی توسط مغز به بهبود حرکتی ماندگار بازو پس از سکتۀ مغزی منجر می شود

رابط های مغز و کامپیوتر (BCI) در توان‌بخشی بیماران مبتلا به سکتۀ مغزی برای تبدیل سیگنال های مغز به حرکات مورد نظر اندام فلج به کار برده می شوند.

چکیده

رابط های مغز و کامپیوتر (BCI) در توان‌بخشی بیماران مبتلا به سکتۀ مغزی برای تبدیل سیگنال های مغز به حرکات مورد نظر اندام فلج به کار برده می شوند. با این حال، اثربخشی و مکانیزم درمان های مبتنی بر BCI همچنان نامعلوم هستند. در اینجا نشان می دهیم که BCI همراه با تحریک الکتریکی کارکردی باعث بهبود حرکتی معنادار، ماندگار و مناسبی به لحاظ بالینی در بازماندگان سکتۀ مغزی مزمن می شود که موثرتر از FES بدل عمل می کند. این بهبود مرتبط با علائم کمّی انعطاف پذیری عصبی کارکردی است. بیماران BCI بهبود کارکردی معناداری پس از این مداخله از خود نشان می دهند که 6 تا 12 ماه پس از پایان درمان ادامه می یابد. تحلیل الکتروانسفالوگرافی به تفاوت های معناداری به نفع گروه BCI اشاره می کند که عمدتا شامل افزایش ارتباط کارکردی بین ناحیه های حرکتی در نیمکرۀ آسیب دیده هستند. این افزایش بستگی زیادی به بهبود کارکردی دارد. نتایج حاصل نشان می دهند که چگونه درمان BCI-FES می تواند موجب بهبود کارکردی معنادار و انعطاف پذیری هدفمندی به خاطر فعال سازی مشروط مسیرهای وابران و آوران طبیعی بدن شود.

1-مقدمه

با وجود تلاش های قابل توجهی که در دهه های گذشته صورت گرفته است، اما جستجو برای درمان های جدید به منظور بهبود کارکردی بازو پس از سکتۀ مغزی همچنان ارجحیت دارد [1]. همکاری های مهندسی عصبی و پزشکیِ ترمیم نشان می دهند که چگونه روش های اندام مصنوعی عصبی می توانند دستگاه ها را کنترل کرده و در نهایت کارکرد بدن را ترمیم کنند....


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تحریک الکتریکی کارکردی توسط مغز به بهبود حرکتی ماندگار بازو پس از سکتۀ مغزی منجر می شود " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحریک الکتریکی کارکردی توسط مغز به بهبود حرکتی ماندگار بازو پس از سکتۀ مغزی منجر می شود
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Nature communications
سال انتشار
2018
کد محصول
1014456
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
48
قیمت بر حسب ریال
1,408,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق , مهندسی پزشکی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1408000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Brain-computer interfaces

تاریخ انتشار در سایت: 2021-05-31
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید