Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: تجديد ساختار پرتفوي سرمايه‌گذاري: ريسك و تأثير ظهور تركيبات جديد

هدف از اين تحقيق مطالعه مسئله تجديد ساختار پرتفوي سرمايه‌گذاري با شناسايي ريسك، سودآوري و تأثير ظهور پرتفوي جديد بر روي فرايند تغيير ساختار آن، است.

چكيده

هدف از اين تحقيق مطالعه مسئله تجديد ساختار پرتفوي سرمايه‌گذاري با شناسايي ريسك، سودآوري و تأثير ظهور پرتفوي جديد بر روي فرايند تغيير ساختار آن، است. مهمترين ويژگي‌هاي تخصيص سرمايه‌گذاري پرتفوي بايد بر اساس مدل‌هاي ساده شناسايي شود. بنابراين، مدل‌هاي بهينه‌سازي بيشينه‌سازي بازده و كمينه‌سازي كل ريسك پرتفوي به عنوان روش مطالعه انتخاب شده‌اند. تجزيه و تحليل ساختاري توزيع سرمايه‌گذاري مابين موضوعات پرتفوي در وضعيت ثابت نيز انجام شده است. براي حل مسئله يافتن اكسترمم (نقاط بحراني) تابع بازده و كل ريسك، كه بر اساس مقدار كوواريانس بازده سرمايه‌گذاري در موضوعات پرتفوي برآورد مي‌شود، روش پيش‌بيني شيب مورد استفاده قرار گرفته است، يعني الگوريتمي كه امكان بدست آوردن تصويري تكراري از ريسك و تغييرات بازده مربوط به موضوعات و در كل پرتفوي سرمايه‌گذاري را فراهم مي‌ٍسازد. نتيجه اين تحقيق براي  بدست آوردن ساختارهاي توزيع مختلف پرتفوي سرمايه‌گذاري و شناسايي ويژگي‌هاي بازسازي آن با ظهور تركيب جديد، مورد استفاده قرار مي‌گيرد. به علاوه، مشخص شده است كه اين تركيب جديد، بسته به نوع ريسك و بازده، مي‌تواند منجر به تجديد ساختار پرتفوي سرمايه‌گذاري شود. پرتفوي اصلاحات نيز تحت منطق كار پرتفوي قرار مي‌گيرد. ممكن است نقطه مشخصه‌اي وجود داشته باشد كه در آن نسبت يكسان ريسك و بازده براي ساختارهاي مختلف توزيع سرمايه‌گذاري، ارائه شده باشد، كه باعث افزايش نياز به ارزيابي‌ كيفي نقاطي كه مستلزم توسعه و سرمايه‌گذاري هستند، مي‌شود. اين امر منجر به تقاضا ويژه براي توسعه سياست‌هاي ساختاري مدرن و تنظيمات سازماني مي‌شود كه دولت‌ها بايد به آنها توسل جويند.

1-مقدمه

نظريه پرتفوي از زمان كار J. Tobin و Sharpe نه تنها در زمينه مطالعه توزيع سرمايه‌گذاري در دارايي‌هاي مالي (اوراق بهادار) محبوبيت گسترده‌اي كسب كرده است، بلكه اهميت آنها معمولاً در زمينه وسيع‌تري در رابطه با پس‌انداز و توزيع سرمايه‌گذاري در اقتصاد، انتخاب دارايي‌ها، مطالعه تصميم‌گيري توسط عوامل اقتصادي در خصوص دارايي‌هاي جديد و قديم، توزيع بازده، تصميم‌گيري در شرايط ريسك‌هاي قابل مقايسه و ريسك‌هاي غيرقابل مقايسه و غيره نيز نشان داده شده است...


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اقتصادی " با موضوع " تجديد ساختار پرتفوي سرمايه‌گذاري: ريسك و تأثير ظهور تركيبات جديد " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تجديد ساختار پرتفوي سرمايه‌گذاري: ريسك و تأثير ظهور تركيبات جديد
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Quantitative Finance and Economics
سال انتشار
2019
کد محصول
1014583
تعداد صفحات انگليسی
22
تعداد صفحات فارسی
28
قیمت بر حسب ریال
1,281,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده علوم اقتصادی , حسابداری , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1281500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





profitability
risk
“portfolio” theory
investment
new combinations

تاریخ انتشار در سایت: 2021-07-11
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اقتصادی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید