Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: تجزیه و تحلیل نظری بازی مکانیسم عملکرد مبتنی بر بازار برای منابع پاسخ به تقاضا

این مقاله مکانیسم عملکرد مبتنی بر بازار را برای مشارکت منابع DR در بازار عمده فروشی برق روز بعد ارائه می دهد.

چکیده

در حالی که به خوبی شناخته شده است که پاسخ تقاضا (DR) می تواند کارایی بازار عمده فروشی برق را بهبود بخشد، چالش های زیادی در رابطه با مکانیسم های عملکرد مبتنی بر بازار منابع DR و به طور خاص، چگونگی تشویق منابع DR برای مشارکت در بازار عمده فروشی برق باقی مانده است. این مقاله مکانیسم عملکرد مبتنی بر بازار را برای مشارکت منابع DR در بازار عمده فروشی برق روز بعد ارائه می دهد. بازار ویژه تبادلی DR (DRX)  برای تجمع پاسخگوی تقاضا  (DRA) برای مبادله منابع DR با ارائه دهندگان DR ایجاد شده است و DRA می تواند به صورت استراتژیک پیشنهاد دهد و با سایر شرکت کنندگان در بازار عمده فروشی برق رقابت کند. به منظور تشویق DRA برای مشارکت در بازار عمده فروشی ، روش جبران مشوق نیز معرفی شده است ، که در آن DRA می تواند از خرده فروشان پرداختی دریافت کند زیرا خرده فروشان سود بیشتری از مشارکت DRA در بازار عمده فروشی به دست می آورند. برای بررسی اثربخشی مکانیسم ، یک مدل نظری بازی برای تعامل بین شرکت کنندگان در بازار عمده فروشی برق و بازار DRX پیشنهاد شده است. در این مدل ، فرم پیشنهاد تابع عرضه توسط DRA و تولیدکنندگان در بازار عمده فروشی و همچنین ارائه دهندگان DR در بازار DRX استفاده می شود. وجود و منحصر به فرد بودن تعادل نش به صورت تحلیلی نشان داده شده است. علاوه بر این ، به منظور مقابله با عدم تقارن اطلاعات در کاربرد عملی ، یک الگوریتم توزیع شده برای به دست آوردن نتایج تعادل ایجاد شده است. در نهایت، اثربخشی مدل و الگوریتم های پیشنهادی با مثالهای عددی تأیید می شود. همچنین نشان داده شده است که در مکانیزم عملکرد پیشنهادی مبتنی بر بازار ، DRA انگیزه ای دارد تا داوطلبانه در رقابت بازار عمده فروشی برق شرکت کند.

1-مقدمه

با افزایش نگرانی ها در مورد گرم شدن کره زمین، انتظار می رود که انرژی های تجدیدپذیر نقش مهمی را ایفا کنند. با توجه به ماهیت نامعلوم انرژی های تجدیدپذیر، مانند انرژی باد و خورشید به سیستم های قدرت دارای  انعطاف پذیری بیشتر برای استقرار انرژی تجدیدپذیر در مقیاس بزرگ مورد نیاز است. برای این منظور، شبکه هوشمند در سراسر جهان در حال توسعه است...


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تجزیه و تحلیل نظری بازی مکانیسم عملکرد مبتنی بر بازار برای منابع پاسخ به تقاضا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تجزیه و تحلیل نظری بازی مکانیسم عملکرد مبتنی بر بازار برای منابع پاسخ به تقاضا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Electrical Power and Energy Systems
سال انتشار
2022
کد محصول
1014650
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
33
قیمت بر حسب ریال
1,804,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1804000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Demand response aggregator
Wholesale electricity market
Demand response exchange market

تاریخ انتشار در سایت: 2021-10-02
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید