Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: کمک درمانی به بیمار COVID۱۹ با استفاده از تکنولوژی‌های توانمند اینترنت اشیا (‏IoT)

IoT می‌تواند منجر به نوآوری در مراقبت‌های بهداشتی شود. بنابراین مقاله‌های تحقیقاتی در مورد IoT در حوزه بهداشت و درمان و بیماری‌های COVID۱۹ به منظور کشف پتانسیل این تکنولوژی مورد تحقیق قرار می‌گیرند.

چکیده

​​​​IoT می‌تواند منجر به نوآوری در مراقبت‌های بهداشتی شود. بنابراین مقاله‌های تحقیقاتی در مورد IoT در حوزه بهداشت و درمان و بیماری‌های COVID۱۹ به منظور کشف پتانسیل این تکنولوژی مورد تحقیق قرار می‌گیرند. این تحقیق مبتنی بر ادبیات ممکن است به متخصصان کمک کند تا راه‌حل‌هایی برای مسائل مرتبط پیدا کنند و با اپیدمی COVID۱۹ مبارزه کنند. با استفاده از یک نمودار فرآیند، دستاوردهای مهم IoT به طور خلاصه ارزیابی شدند. سپس هفت تکنولوژی IoT مهم که در مراقبت‌های بهداشتی در طول برنامه COVID۱۹ مفید به نظر می‌رسند، شناسایی و نشان داده می‌شوند. در نهایت، در برنامه کاربردی COVID۱۹، کاربردهای اساسی IoT بالقوه برای صنعت پزشکی با یک توضیح کوتاه شناسایی شدند. این وضعیت ناگوار راهی تازه برای خلاقیت در زندگی روزمره ما باز کرده‌است. اینترنت اشیا یک تکنولوژی در حال ظهور است که راه‌حل‌های بهتری در حوزه پزشکی، مانند حفظ سوابق پزشکی مناسب، نمونه، یکپارچه‌سازی دستگاه، و علت بیماری ارائه می‌دهد. تکنولوژی مبتنی بر سنسور IoT توانایی قابل‌توجهی در کاهش خطر مداخله در شرایط چالش برانگیز دارد و برای نوع همه‌گیر COVID۱۹ مفید است. در حوزه پزشکی، تاکید IoT بر کمک به درمان دقیق موقعیت‌های مختلف COVID۱۹ است. این امر کار جراح را با کاهش خطرات و افزایش عملکرد کلی تسهیل می‌کند. با استفاده از این تکنولوژی، پزشکان می‌توانند به آسانی تغییرات پارامترهای حیاتی COVID - ۱۹ را شناسایی کنند. این خدمات مبتنی بر اطلاعات چشم اندازهای جدیدی را برای مراقبت‌های بهداشتی فراهم می‌کنند زیرا آن‌ها به سمت تکنیک ایده‌آل برای یک سیستم اطلاعاتی پیش می‌روند تا نتایج کلاس جهانی را با بهبود سیستم‌های درمانی بیمارستان تطبیق دهند.

دانشجویان پزشکی اکنون ممکن است بهتر آموزش داده شوند و در آینده برای تشخیص بیماری هدایت شوند. استفاده مناسب از IoT ممکن است به رسیدگی به مشکلات پزشکی متعددی مانند سرعت، مقرون‌به‌صرفه بودن، و پیچیدگی به طور مناسب کمک کند. ممکن است به سادگی برای پی‌گیری دریافت کالری و درمان بیماران با آسم، دیابت و ورم مفاصل COVID۱۹ سازگار شود. در روزهای پاندمی COVID۱۹، این سیستم مدیریت سلامت که به صورت دیجیتالی مدیریت می‌شود، ممکن است عملکرد کلی مراقبت‌های بهداشتی را بهبود بخشد.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " کمک درمانی به بیمار COVID۱۹ با استفاده از تکنولوژی‌های توانمند اینترنت اشیا (‏IoT) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کمک درمانی به بیمار COVID۱۹ با استفاده از تکنولوژی‌های توانمند اینترنت اشیا (‏IoT)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Mater Today Proc
سال انتشار
2021
کد محصول
1014673
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
641 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1232000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




COVID-19
IoT
Pandemic

تاریخ انتشار در سایت: 2021-11-14
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید