Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: یک روش کنترل بهبود یافته برای بهساز یکپارچه کیفیت توان با بار نا متعادل

در این مقاله، یک روش جدید PAC برای کنترل UPQC در حضور بار نامتعادل پیشنهاد شده است. روش پیشنهاد شده PAC ، توان راکتیو بار را بین APF سری و شنت به اشتراک می گذارد و به طور موثر بارهای متعادل و نامتعادل را مدیریت می کند.

چکیده

این مقاله یک روش کنترل بهبود یافته برای بهساز یکپارچه کیفیت توان (UPQC) با بار نامتعادل ارائه می دهد. در UPQC، APF شنت بیش از حد بارگذاری شده است هنگامی که تنها به وسیله توان راکتیوکل بار تامین شده است. هدف روش PAC استفاده موثر از APF های سری و شنت با به اشتراک گذاشتن بار  توان راکتیو بین این دو است. در صورت عدم تعادل بار، روش های موجود PAC می تواند منجر به گردش توان راکتیو بین دو APF ها شود و در نتیجه باعث اضافه بار UPQC شود. همچنین، به دلیل جریان های جبران نامتعادل، ولتاژ لینکDC دارای نوسانات مرتبه دوم است که کیفیت منبع جریان را بدتر می کند. در این کار، یک روش جدید PAC پیشنهاد شده است که از گردش توان راکتیو و بار غیر ضروری VA روی UPQC اجتناب می کند. برای جلوگیری از نوسانات ولتاژ DC، کنترل پیشنهادی یک "بلوک میانگین" (میانگین متحرک) را در خروجی کنترل کننده PI بکار می گیرد که جریان های منبع متعادل و  عاری از هارمونیک را تضمین می کند. همچنين پارامتر "عدم تعادل درصدي" براي تعيين عدم تعادل در مقادير سه فاز پيشنهاد شده است. عملکرد سیستم پیشنهادی UPQC در حضور بارهای غیر خطی، راکتیو و نامتعادل مورد آزمایش قرار می گیرد. عملکرد دینامیکی سیستم در طول اختلالات شبكه مانند ولتاژ sag، swell و تغییر در بار مورد مطالعه قرار گرفته است. شبیه سازی زمان واقعی در Opal-RT برای اثبات موثر بودن روش پیشنهادی انجام شده است. مدار الکتریکی UPQC با استفاده از گام زمانی زیر میکروثانیه روی FPGA مبتنی بر موتور محاسباتی Opal-RT برای بررسی بهتر کنترل پیشنهادی شبیه سازی می شود.

1-مقدمه

کیفیت توان یکی از مهمترین چالش های شبکه هوشمند است [1]. با افزایش استفاده از مبدل های الکترونیک قدرت، مسائل مربوط به کیفیت توان مانند اعوجاج های هارمونیکی به سرعت در حال افزایش است. فیلترهای توان اکتیو (APFs) که دینامیکی و سریع هستند، بر فیلترهای پسیو ترجیح داده می شوند تا مسائل مربوط به کیفیت توان را جبران کنند....


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " یک روش کنترل بهبود یافته برای بهساز یکپارچه کیفیت توان با بار نا متعادل " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک روش کنترل بهبود یافته برای بهساز یکپارچه کیفیت توان با بار نا متعادل
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Electrical Power and Energy Systems
سال انتشار
2018
کد محصول
1014739
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
33
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
10 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1083500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





UPQC
Power quality
Power angle control

تاریخ انتشار در سایت: 2022-02-11
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید