Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات /

عنوان ترجمه شده مقاله: تاثیر مدیریت ساختار سرمایه گذاری بر موفقیت فناوری اطلاعات

این مقاله به بررسی ارتباط بین موفقیت سازمان ها با فناوری اطلاعات و نیز فعالیت های مدیریت ساختار سرمایه گذاری می پردازد.

چکیده

کارورزان و نیز محققان مدیریت ساختار سرمایه گذاری را به عنوان وسیله ای برای حصول موفقیت همراه با فناوری اطلاعات مطرح می کنند. بحث های بسیاری نیز برای دفاع از منافعی که ادعا می شود از سوی یک مدیریت ساختار سرمایه گذاری متکامل تامین می شود، انجام گرفته است. مقادیر قابل توجهی از مطبوعات، مولفه های این مدیریت ساختار سرمایه گذاری رشد یافته (و موفق) را توصیف می نمایند. با این حال، مطالعات تجربی اندکی انجام شده اند تا بررسی کنند که آیا فعالیت های مدیریت ساختار سرمایه گذاری بر موفقیت سازمان ها در فناوری اطلاعات تاثیر می گذارد یا خیر. این مقاله به بررسی ارتباط بین موفقیت سازمان ها با فناوری اطلاعات و نیز فعالیت های مدیریت ساختار سرمایه گذاری می پردازد. همبستگی های قابل توجهی بین این متغیرها یافت می شود.

1-مقدمه

ساختار سرمایه گذاری (EA) طی دو دهه ی گذشته به عنوان رویکردی موثر در تجارت و سیستم های اطلاعاتی مطرح گردیده است (1). پشتیبانی از کارهایی نظیر برنامه ریزی تولید، توسعه ی تجارت و تحکیم سیستم های اطلاعاتی و فرآیند تجاری مثال هایی پیشنهادی در حوزه ی ساختار سرمایه گذاری هستند (2). در هسته ی ساختار سرمایه گذاری، ایده ای وجود دارد که بیان می کند سیستم های اطلاعاتی و تجاری باید به طور کلی و منظم به کمک مدل های مفهومی (ساختاری) درنظر گرفته شوند (3).

با این همه، اینکه چطور و دقیقا برای چه هدف هایی ساختار سرمایه گذاری به کار برده می شود، کاملا متغیر است. برخی سازمان ها از آن فقط برای موارد فناوری اطلاعات (IT) استفاده می کنند. برخی بر رسیدن به یک رویکرد نظارت یکپارچه و کلی تمرکز می نمایند و برخی دیگر بیشتر به موضوعات مدلسازی می پردازند و تلاش می کنند تا به مدلهایی سازگار و کاملا جامع دست یابند. بعضی افراد در ابتدا از ساختار سرمایه گذاری برای مستندسازی وضعیت کاروبار جاری بهره می گیرند، درحالی که عده ای به آن به صورت برنامه ریزی و یک حامی تصمیم گیرنده نگاه می کنند. هنوز برخی به ساختار سرمایه گذاری عمدتا به عنوان وسیله ای برای برقراری ارتباط می نگرند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " تاثیر مدیریت ساختار سرمایه گذاری بر موفقیت فناوری اطلاعات " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تاثیر مدیریت ساختار سرمایه گذاری بر موفقیت فناوری اطلاعات
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Proceedings of the 44th Hawaii International Conference on System Sciences
سال انتشار
2011
کد محصول
1000756
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
289 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1232000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Enterprise Architecture Management’s Impact

تاریخ انتشار در سایت: 2014-03-14
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید