Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: پژوهشی آموزشی بر شبکه های خودرویی (Vanet)

ترجمه فارسی مقاله در مورد شبکه های خودرویی، اماده دانلود است. در طی چند سال اخیر، اهمیت و پیشرفت قابل ملاحظه ای در زمینه ی شبکه های خودرویی صورت گرفته است.

چکیده

در طی چند سال اخیر، اهمیت و پیشرفت قابل ملاحظه ای در زمینه ی شبکه های خودرویی صورت گرفته است. شبکه های Vanet، شامل محاورات و ارتباطات خودرو به خودرو، و خودرو به زیر ساختار  بوده که مبتنی بر تکنولوژی های شبکه های محلی میباشد. مجموعه ی مجزایی از اپلیکیشن های کاندید( مانند سیستم هشدار برخورد و اطلاعات ترافیک محلی برای رانندگان)، منابع( طیف مجاز، منبع انرژی قابل شارژ)، و محیط( الگوهای جریان ترافیک خودرویی، نگرانی های حفظ حریم) باعث شده تا این شبکه ها، حوزه ای منفرد و مجزا در ارتباطات بی سیم باشند. در این مقاله، یک بازبینی در این زمینه فراهم شده و گرایشات، چالش ها و تصویری لحظه ای از راه حل های پیشنهادی مطرح خواهد شد.

1-مقدمه

از سال 1980 میلادی، مفهوم استفاده از ارتباطات بی سیم در خودروها، پژوهشگران را به خود جلب کرده است[1]. در چند سال اخیر، شاهد افزایش قابل ملاحظه ای در پژوهش و توسعه در این زمینه بوده ایم. چندین فاکتور، اعم از اتخاذ گسترده( و به دنبال آن کاهش هزینه) تکنولوژی های IEEE 802.11 منجر به گرایش به سمت توسعه ی این حوزه شده است؛ ادغام سازندگان خودرو با تکنولوژی اطلاعات به منظور بررسی مباحث ایمنی، محیطی و مباحث آسودگی در استفاده از خودرو و همچنین تعهد دولت های ملی و منطقه ای به تخصیص یک طیف بی سیم برای محاورات خودرویی بی سیم، نمونه ای از این گرایشات میباشد. اگرچه شبکه های سلولار ، به ما اجازه ی محاوره ی آسان ارتباطات صوتی و سرویس های سرگرمی برای راننده و سرنشینان را میدهد، این شبکه ها را نمیتوان گزینه ی مناسبی برای ارتباطات خودرو به خودرو یا خودرو به زیر ساختار دانست. این در حالی است که ، شبکه های خودرویی، محاوره ی مستقیم بین خودروها  و بین واحد های کنار جاده(RSU) را عملی ساخته اند، و میتوانند هزاران پیام یا اطلاعات را در مورد وضعیت فعلی ترافیک و با کمترین تأخیر به سایر خودرو ها ارسال کنند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " پژوهشی آموزشی بر شبکه های خودرویی (Vanet) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پژوهشی آموزشی بر شبکه های خودرویی (Vanet)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Communications Magazine
سال انتشار
2008
کد محصول
1000806
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
679 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 968000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Vehicular Ad Hoc Networks

تاریخ انتشار در سایت: 2014-03-27
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید