Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: مخابره ی منابع انرژی توزیع شده، به منظور تهیه و رزرو انرژی در شبکه های هوشمند، با استفاده از روش بهینه سازی اجتماع ذرات

مفهوم شبکه ی هوشمند، یکی از مباحث کلیدی برای آینده ی سیستم های انرژی ، مخصوصاٌ در سطح توزیع انرژی می¬باشد، و از این رو در عملیات و برنامه ریزی ، مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

چکیده

مفهوم شبکه ی هوشمند، یکی از مباحث کلیدی برای آینده ی سیستم های انرژی ، مخصوصاٌ در سطح توزیع انرژی می­باشد، و از این رو در عملیات و برنامه ریزی ، مورد توجه زیادی قرار گرفته است. چندین مزیت برای عملیات فنی و اقتصادی سیستم انرژی و بازارهای الکتریسیته تشخیص داده شده است. ادغام رو به افزایش پاسخ به تقاضا و منابع ایجاد شده به صورت توزیع شده، که  همه از صفات توزیع شده ی کوچک مقیاسی برخوردار هستند، منجر به  بروز نیازی برای جمع آوری نهاد هایی مانند گرداننده های انرژی مجازی می­شوند. مدل های شغلی نیز در زمینه ی عملیات شبکه ی هوشمند پیچیده تر شده است. در این مقاله، یک متدلوژی برای توزیع مشترکِ پاسخ به تقاضا  و تولید توزیع شده ارائه شده است، که تحت یک شبکه ی توزیع عمل می­کند. زمانبندی بهینه، هزینه های عملیاتی را کاهش داده و یک چنین زمانبندی بهینه ای به وسیله ی روش بهینه سازی اجتماع ذرات بدست خواهد آمد، که با یک روش قطعی که به عنوان متدلوژی رفرنس استفاده شده اس، مقایسه می­شود. متد پیشنهادی، بر روی یک شبکه ی توزیعی با 33 گذرگاه ، 33 مشترک ولتاژ متوسط و 66 واحد تولید توزیع شده بکار گرفته شده است.

واژگان کلیدی: پاسخ به تقاضا ، شبکه ی توزیع، بهینه سازی اجتماع ذرات، شبیه سازی شبکه، گرداننده ی انرژی مجازی

1-مقدمه

بکارگیری عمده ی منابع انرژی توزیع شده(DER) به عنوان موردی از تولید پراکنده(DG) و پاسخ به تقاضا، به همراه پیاده سازی بازارهای الکتریسیته، منجر به تغییر جریان اصلی عملیات سیستم های انرژی شده اند. یک چنین ادغامی، با مزایا و منابعی همراه است، که می­تواند با پیاده سازی مفهوم شبکه ی هوشمند(SG) نیز افزایش پیدا کند[1].

به دلیل صفات خاص سیستم های انرژی، منابع انرژی کوچک مقیاس توزیع شده و بازار الکتریسیته،  از یک سری قوانین، متد ها و مدل های شغلی در سایر بازارها استفاده می­شود، که در این زمینه کاربردی ندارند. بنابراین به متد ها و مدل های جدیدی نیاز است تا بتوان این منابع را در یک شبکه ی هوشمندانه تر ادغام کرد تا بتوان از مزایا و منافع آن به صورت کامل بهره برد[2].

پاسخ به تقاضا(DR) را می­توان به عنوان یک تغییر عمدی الگوی مصرف انرژی توسط مشترک نهایی در نظر گرفت. مشترکین تمایل دارند در پاسخ به تغییرات قیمت انرژی ، الگوی مصرف خود را با تغییر زمانبندی، سطح تقاضا و مصرف کل انرژی تغییر دهند[3]. DR را می­توان به وسیله ی نگرانی های اقتصادی و امنیتی فعال کرده تا قابلیت اطمینان سیستم افزایش پیدا کند و قیمت انرژی نیز کاهش داشته باشد. این تکنیک، یک سری فرصت های ایده آلی را برای مشترکین ارائه داده و مزایایی را نیز برای کل سیستم به همراه دارد[4],[5].  وضعیت جاری DR در اطراف دنیا را می­توان در [3] یافت....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مخابره ی منابع انرژی توزیع شده، به منظور تهیه و رزرو انرژی در شبکه های هوشمند، با استفاده از روش بهینه سازی اجتماع ذرات " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مخابره ی منابع انرژی توزیع شده، به منظور تهیه و رزرو انرژی در شبکه های هوشمند، با استفاده از روش بهینه سازی اجتماع ذرات
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Computational Intelligence Applications In Smart Grid
سال انتشار
2013
کد محصول
1001074
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
836 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1083500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






Demand response
distribution network
particle swarm optimization
Network simulation


تاریخ انتشار در سایت: 2014-06-24
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید