Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: یک سیستم سنسور توری براگ فیبری برای شمارش محور قطار

این مقاله یک سیستم سیگنال دهی سنسور فیبر نوری جدید را ارائه می دهد. کار سنسور، ستاپ میدان، مجموعه روش آشکارسازی محور و نتایج تست یک تاسیسات ریلی در یک سیستم آزمونی روی یک خط راه آهن شهری شلوغ ارائه می شوند.

چکیده

سیگنال دهی ریلی دو کار عمده را ساده کرده است، یکی آشکارسازی قطار و دیگری کنتل قطار و به این وسیله فاصله ایمنی بین قطارها را حفظ کرده است. مدارهای ردیابی رایج ترین ابزار آشکارسازی با اصول مدار باز/بسته ساده هستند؛ و استفاده از کنتور محور امکان آشکارسازی بهتر قطارها در مسیر برگشت را فراهم می کند. با این همه با سیستم های مربوط به برق رسانی و الکترونیک قدرت که دستخوش تداخل الکترومغناطیسی در مجاورت سیستم سیگنال دهی می شوند، مهندسان ریل اغلب راه اندازی مدارهای مسیر و ردیابی و سیستم های شمارش محور را ناپایدار و حتی پرخطا می بینند که درنتیجه کار ایمن قطارها را به مخاطره می اندازد. یک ابزار جدید آشکارسازی قطار که کاملا بدون تداخل الکترومغناطیسی است برای سیستم سیگنال دهی ریلی مدرن لازم است. این مقاله یک سیستم سیگنال دهی سنسور فیبر نوری جدید را ارائه می دهد. کار سنسور، ستاپ میدان، مجموعه روش آشکارسازی محور و نتایج تست یک تاسیسات ریلی در یک سیستم آزمونی روی یک خط راه آهن شهری شلوغ ارائه می شوند.

1-مقدمه

در حرکت های سریع و شرایط پیشرفت در راه آهن های مدرن، یک سیستم سیگنال دهی با خرابی امن (fail-safe) بسیار مهم است تا از شرایط ایمن و خدمات مطمئن خط آهن اطمینان حاصل شود. برای حفظ جداسازی مناسب بین قطارها، شناسایی قطار برای تشخیص حضور آن و یا شناسایی قطار جلویی در طول قطعه مشخصی از خط آهن و نیز کنترل سرعت قطار پشتی برای تنظیم حرکت قطار جلویی، دو کار اصلی سیستم های سیگنال دهی هستند. بر اساس اصول ورای سیگنال دهی بلوک ثابت سنتی، مدارهای خط آهن و شمارشگرهای محور به طور گسترده بعنوان ابزارهای آشکارسازی قطار در عمل مورد استفاده بوده اند.

مدار ریل به یک مدار الکتریکی کامل اشاره دارد که منبع توان در یک سر قطعه ریل (اغلب به نام بلوک سیگنال دهی معروف است) قرار دارد و ریل ها و یک گیرنده (به فرم قدیمی خود، یک رله) در سر دیگر هستند. وقتی سیگنال به گیرنده برسد، گیرنده مدار کامل را تایید می کند که درنتیجه در وضعیت "پرانرژی" قرار دارد. وقتی قطاری در بلوک وجود داشته باشد، چرخ های قطار مدار ریل را منحرف می کنند و گیرنده تهی از انرژی می شود. این عملیات با خرابی ایمن است چون هر گونه اختلال یا سوءعملکرد در مدار ریلی، هیچ سیگنال دریافتی توسط گیرنده را نشان نمی دهد و بدین وسیله حضور یک قطار اعلام می شود....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " یک سیستم سنسور توری براگ فیبری برای شمارش محور قطار " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک سیستم سنسور توری براگ فیبری برای شمارش محور قطار
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE SENSORS JOURNAL
سال انتشار
2010
کد محصول
1001159
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق , فیزیک را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1083500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Axle counting
fiber Bragg grating (FBG)
remote sensing
train detection

تاریخ انتشار در سایت: 2014-06-26
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید