Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: هترواپیتاکسی سه بعدی : مسیری جدید برای ترکیب یکپارچه مواد نامتناسب با سیلیکون

ما روشی جدید را برای یکپارچه سازی دیتکتور اشعه ایکش روی تراشه Si-CMOS ارائه می دهیم که مواد غیرمشابه را ترکیب می کند و راه حلی را برای مسئله اصلی هترواپیتاکسی از قبیل چگالی بالای جابجايي نخ و خمیدگی و ترک ویفر فراهم می آورد.

Abstract

In the quest for a Ge x-ray detector monolithically integrated onto a Si-CMOS chip we developed a novel method for combining dissimilar materials that may provide a solution to the main problems of heteroepitaxy, e.g. high threading dislocation densities, wafer bowing and cracks. It consists of replacing the conventional continuous layers by space-filling arrays of strain- and defect-free Ge crystals, the width, height and shape of which are controlled by tuning epitaxial growth onto micrometer- sized features deeply etched into Si-substrates. Heterojunctions formed between the Ge-crystals and the Si-substrate exhibit the required rectifying diode behavior with low dark currents (<1 mA/cm2)

چکیده

ما روشی جدید را برای یکپارچه سازی دیتکتور اشعه ایکش روی تراشه Si-CMOS ارائه می دهیم که مواد غیرمشابه را ترکیب می کند و راه حلی را برای مسئله اصلی هترواپیتاکسی از قبیل چگالی بالای جابجايي نخ و خمیدگی و ترک ویفر فراهم می آورد. این امر شامل جایگزینی لایه های مستمر معمولی با آرایه ای از کریستال های Ge است که عرض ، ارتفاع ، و شکل آنها با تنظیم رشد همبافته در بستر Si کنترل می شوند. هتروجانکشن های بین کریستال های Ge و بسترهای Si بیانگر تصحیح رفتار دیود مورد نظر با جریان کم تاریک است.

1- مقدمه

در طول دهه های اخیر ، پیچیدگی فناوری CMOS سیلیکون با افزایش تقاضا برای سرعت بالاتر و ظرفیت ذخیره سازی به طور مداوم افزایش یافته است. این تقاضاها از طریق پیشرفت های چشمگیر در کوچک سازی برآورده شده است. به تازگی، با نگرانی های مربوط به مصرف انرژی، انتقال داده ها، و برنامه های کاربردی جدید در زمینه های غیر قابل دسترس، نیاز به قابلیتهای دیگر پلت فرم CMOS بیشتر احساس می شود. این لزوما بدین معنی است که فناوری سیلیکون با خواص نوری و الکتریکی فراتر از سی به سایر مواد نیمه هادی گسترش یافته است. با افزایش ترکیب Si با سایر مواد ، نگرانی هایی برای سازگاری های مواد و پردازش وجود دارد زیرا به طور کلی این مواد نیمه هادی نه به صورت شبکه ای همسان برای بستر سی، و نه به احتمال زیاد دارای خواص حرارتی مشابه هستند. با رویکردی هیبریدی که شامل تکنیک های باند ویفر و باند خمیده است ، این نگرانی ها را برطرف می کنیم...


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " هترواپیتاکسی سه بعدی : مسیری جدید برای ترکیب یکپارچه مواد نامتناسب با سیلیکون " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
هترواپیتاکسی سه بعدی : مسیری جدید برای ترکیب یکپارچه مواد نامتناسب با سیلیکون
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Semiconductor Conference
سال انتشار
2012
کد محصول
1001360
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق , فیزیک , مهندسی مواد و متالوژی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 841500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




THREE DIMENSIONAL HETEROEPITAXY


تاریخ انتشار در سایت: 2014-07-10
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید