Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: یک بررسی درباره ی تکنیک های استخراج داده برای مدیریت ارتباط با مشتری

CRM یک نیاز اساسی برای هر سازمانی برای حفظ و جذب مشتریان ارزشمند است.

Abstract

CRM is basic need for any organizations for retaining and attracting the most valuable customers. In Corporate world, “Customer Retention” strategy in CRM is an increasingly pressed issue. For better CRM, Data mining techniques play a vital role by extracting the information of customer from the database. Data mining can help service sector like banking, insurance, and telecommunication to make crucial business decisions. The aim of the paper is to give a summary on the applications of data mining in the customer relationship management domain. This review paper explores how data mining techniques such as K-means, SVM, Decision tree, Neural Network etc which has been developed to support for customer relationship management process

چکیده

CRM یک نیاز اساسی برای هر سازمانی برای حفظ و جذب مشتریان ارزشمند است. در دنیای شرکت های بزرگ، استراتژی "حفظ مشتری" در CRM یک موضوع به طور فزاینده فشرده و مهم است. برای CRM بهتر، تکنیک های داده کاوی نقش حیاتی با استخراج اطلاعات مشتری از پایگاه داده ها بازی میکنند. داده کاوی می تواند به بخشهای خدمات مانند بانکداری، بیمه، و ارتباطات از راه دور کمک کند و برای تصمیم گیریهای کسب و کار نیز حیاتی است. هدف از این مقاله به طور خلاصه بررسی در برنامه های کاربردی داده کاوی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. در این مقاله به  بررسی چگونگی تکنیک های داده کاوی مانند ابزارk مانند ، SVM، درخت تصمیمگیری، شبکه عصبی و غیره پرداخته میشود که برای حمایت از فرایند مدیریت ارتباط با مشتری نعمیم داده شده است.

1-مقدمه

در استراتژی بازاریابی عصر حاضر ،  محصول گرایی به مفهوم مشتری گرایی تغییر کرده است. انتظارات مشتری همیشه به طور فزاینده در حال افزاش است و خدمات کسب و کار باید با انتظارات آنها همراه باشد. CRM به عنوان یک ابزار کسب و کار برای شناسایی، انتخاب، به دست آوردن و توسعه مشتریان سودآور استفاده می شود. سازمانهای امروز با چالش چگونگی جمع آوری، تجزیه و تحلیل و مدیریت چنین حجم بزرگی از داده ها مواجه شده اند. ما باید فن آوری های جدید را برای مدیریت ارتباط با مشتری برای مدیریت فرایندهای تعاملات بین شرکت و مشتریان و کمک به افزایش درآمد کسب و کار خود یباموزیم.. 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " یک بررسی درباره ی تکنیک های استخراج داده برای مدیریت ارتباط با مشتری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک بررسی درباره ی تکنیک های استخراج داده برای مدیریت ارتباط با مشتری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Engineering, Business and Enterprise Applications
سال انتشار
2014
کد محصول
1005548
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
356 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 841500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






Data Mining
Data Mining Applications
Customer Relationship Management
Review
CRM

تاریخ انتشار در سایت: 2015-09-07
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید