Skip Navigation Links

عنوان ترجمه شده مقاله: کیفیت خدمات اینترنتی: بررسی فرا-تحلیلی

ترجمه فارسی مقاله در مورد کیفیت خدمات اینترنتی، اماده دانلود است. گسترش اینترنت به عنوان یک کانال خرید و توزیع، مستلزم درک کیفیت خدمات اینترنتی است.

چکیده
گسترش اینترنت به عنوان یک کانال خرید و توزیع، مستلزم درک کیفیت خدمات اینترنتی است. ما با استفاده از نظریه­ی زنجیره ابزار- هدف، یک چارچوب مفهومی برای درک مدل­های مختلف و چند معیار مرتبط ایجاد می­کنیم. این معیارها برای بررسی این ساختار ارائه شده­اند. ما این معیارها را با استفاده از روش­های فرا-تحلیلی به صورت تجربی آزمایش می­کنیم و تاثیر کیفیت خدمات اینترنتی بر پیامدهای اصلی (رضایت مشتری، تمایل برای خرید مجدد و زبان رایج) را به صورت خلاصه بیان کرده، و تاثیر سه عامل زمینه­ای (فرهنگ کشور، محیط نظارتی و زمینه­ی صنعتی) را نیز مدیریت می­کنیم. نتایج نشان می­دهند که کیفیت خدمات اینترنتی به چهار عامل وابسته است (طراحی وب سایت، کامل بودن، خدمات مشتری و امنیت/حریم خصوصی) هرچند ارتباط آنها با کیفیت کلی خدمات اینترنتی با عوامل مخصوص به کشور (اجتناب از عدم قطعیت، نیرومندی، فاصله قدرت و فردگرایی)، عوامل مختص محیط نظارتی (پنهان­کاری مالی، حاکمیت قانون) و عوامل مختص صنعت (خدمات/کالاها، خرده فروشی/بانکداری) و همچنین عوامل طراحی تحقیق، مدیریت می­شود.

1-مقدمه

کانال­های اینترنتی به عنوان ابزاری برای خرید و مصرف، به سرعت در حال جانشینی کانال­های سنتی هستند و نرخ رشد سالانه آنها در ایالات متحده، در دهه گذشته بیش از 18 درصد بوده است (McKinsey و Company، 2013). آمازون و وال-مارت را در نظر بگیرید که دو مورد از موفق­ترین خرده­فروشان هستند. وال-مارت سرمایه گذاری روی تجارت اینترنتی را در سال 2000 شروع کرد و در سال 2014 فروش آنلاین آن به 10 میلیارد (بیش از 500 میلیارد درآمد کلی) رسید که "نشان دهنده رشد سریع تجارت الکترونیک است" (مجله وال استریت 2014). آمازون در سال 1997 به صورت عمومی و با قیمت 1.73 دلار برای هر سهم راه اندازی شد. امروز ارزش آمازون بیش از 150 میلیارد است و بیشتر خرده ­فروشان را پشت سر گذاشته است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " کیفیت خدمات اینترنتی: بررسی فرا-تحلیلی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کیفیت خدمات اینترنتی: بررسی فرا-تحلیلی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Retailing
سال انتشار
2015
کد محصول
1010655
تعداد صفحات انگليسی
22
تعداد صفحات فارسی
39
قیمت بر حسب ریال
1,540,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1540000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:







E-service quality
Marketing channels
Meta-analysis
Measurement
design
Contingency factors

تاریخ انتشار در سایت: 2017-06-09
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید