Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: آشکارسازها و منابع مادون قرمز نقطه کوانتومی

این مقاله به بررسی این موارد خواهد پرداخت: (1) تاریخچه‌ای کوتاه از آشکارسازی و گسیل مادون قرمز (2) ویژگی‌های اپتیکی و الکتریکی نقاط کوانتومی خودسامانی In(Ga)As/GaAs توسط اپیتکسی پرتومولکولی (MBE)، (3) نتایج گسیلنده‌ها و آشکارسازهای نقطه کوانتومی که در دانشگاه میشیگان، ان آربر توسعه داده شده‌اند و در پایان، (4) تصویری از آینده این دستگاه‌ها.

چکیده

ابزارهای نقطه کوانتومی InAs/GaAs این توان بالقوه را دارند که فناوری پیشتاز برای آشکارسازی و گسیل مادون قرمز باشند که برای بسیاری از کاربردهای نظامی و داخلی ضروری است. حاصل استفاده از آشکارسازهای نوری مادون قرمز نقطه کوانتومی دماهای کار بالاتر، جریان تاریک کمتر و تنظیم‌پذیری طول موج بیشتر است. آن‌ها همچنین امکان آشکارسازی لامپ‌های التهابی معمول را می‌دهند. همچنین انتظار می‌رود که نقاط کوانتومی دمای کار بیشتر و همچنین جریان آستانه پایین‌تر  و پهنای باند مدولاسیون بالاتری را نتیجه دهند. پس از یک مرور کوتاه بر تاریخچه آشکارسازی و انتشار مادون قرمز، ویژگی‌های اپتیکی و الکتریکی نقاط کوانتومی خودسامانی که توسط اپیتکسی پرتو مولکولی رشد یافته‌اند مورد بحث قرار می‌گیرد و سپس در ادامه نتایج آشکارسازها و گسیلنده‌های نقطه کوانتومی که توسط دانشگاه میشیگان، ان آربر توسعه داده شده‌اند، ارائه می‌شود.

1-مقدمه

دویست سال از سال 1800 که در آن سر ویلیام هرشل باری اولین بار نور مادون قرمز را کشف کرد، می‌گذرد. از آن زمان، آشکارسازی و گسیل مادون قرمز به سنگ بنای عصر فناوری بدل شده است. نور مادون قرمز بسیار جذاب  است زیرا این اجازه را می‌دهد که زمانی که نور مرئی اجازه دیدن نمی‌دهد، بتوان دید. این چیزی که «دید در شب» نامیده می‌شود، به دلیل به نمایش در آمدن، تصویربرداری مادون قرمز در فرهنگ عمومی بسیار آشنا است، به ویژه در فیلم‌های علمی تخیلی. با این وجود، آشکارسازها و گسیلنده‌های مادون قرمز برای سایر کاربردها حیاتی است. آشکارسازهای مادون قرمز برای هدف‌گیری و ردیابی نظامی، اعمال قانون، تشخیص پزشکی، علوم فضایی و حتی هنر ضروری هستند. در مورد گسیلنده‌ها، تقاضای روزافزونی برای منابع مادون قرمز برای طیف‌سنجی نوری مادون قرمز، نظارت بر گونه‌ها و آلاینده‌های شیمیایی، ارتباطه جوی نقطه به نقطه، کنترل از راه دور، ارتباطات فیبر نوری و رادارهای نوری وجود دارد....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " آشکارسازها و منابع مادون قرمز نقطه کوانتومی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آشکارسازها و منابع مادون قرمز نقطه کوانتومی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of High Speed Electronics and Systems
سال انتشار
2002
کد محصول
1012035
تعداد صفحات انگليسی
26
تعداد صفحات فارسی
43
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق , فیزیک , نانوفناوری , مهندسی اپتیک و لیزر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Self-organized quantum dots
infrared detectors
infrared sources;

تاریخ انتشار در سایت: 2018-04-01
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید