Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: طراحی یک ماشین شار متقاطع قطب فرعی جدید با بهبود بهره برداری از آهنربای دائمی

مقاله درباره طراحی ماشین شار متقاطع قطب فرعی. در این مقاله یک ماشین شار متقاطع قطب فرعی جدید (CP-TFM) ارائه می شود که دارای هر دو مزایای بهبود نسبت استفاده از PM و کاهش گشتاور دندانه ای است.

چکیده

شار نشتی شدید از دیر باز به عنوان یکی از اشکالات ماشین­ های آهنربای دائم شار متقاطع (TFPM) بوده است که به کاهش میزان استفاده از PM و ایجاد گشتاور دندانه­ ای قابل توجه در TFPM منجر می­شود. پژوهش حاضر با هدف حل این مشکل به ارائه طرحی برای یک ماشین شار متقاطع قطب فرعی جدید (CP-TFM) می­پردازد. کلید حل این مشکل جابجایی قطب برجسته بالا و پایین روتورهای به اندازه نصف گام قطب و اتصال آنها به یک هسته حلقوی است. بنابراین یک مدار مغناطیسی مکمل برای کاهش شار نشتی میان قطب­ های مجاور و همچنین بهبود میزان استفاده از PM ساخته می­شود. به منظور تأیید امکان­ سنجی طراحی، یک مدل اجزای محدود سه بعدی طراحی و عملکرد الکترومغناطیسی آن ارزیابی می­شود. با همان ابعاد محیطی و تلفات مسی، دو طرح CP-TFM پیشنهادی و TFPM مرسوم مقایسه می­شود. نتایج شبیه ­سازی FE حاکی از آن است که میزان استفاده از آهنربای دائم در روش پیشنهادی (به نسبت تقابل آن) تقریبا دو برابر است و گشتاور دندانه ای را به طور مؤثر کاهش می­دهد.

1- مقدمه

ماشین آهنربای دائم شار متقاطع (TFPM) برای اولین بار در دهه 1980 معرفی شد [1]. مزایای اصلی این ماشین­ها مجزاسازی بار الکتریکی و بار مغناطیسی، قابلیت افزایش قابل توجه تعداد قطب­ها و امکان استفاده از سیم­پیچ ­های بی­انتهاست. بنابراین، TFPMها امکان تولید چگالی توان بالاتر و کارایی بیشتر دارند و درنتیجه عملکرد آن­ها برای کار در کاربردهای راه ­اندازی مستقیم با سرعت پایین مانند خودروهای برقی و سیستم تولید انرژی بادی به طور گسترده مورد بررسی قرار گرفته است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " طراحی یک ماشین شار متقاطع قطب فرعی جدید با بهبود بهره برداری از آهنربای دائمی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طراحی یک ماشین شار متقاطع قطب فرعی جدید با بهبود بهره برداری از آهنربای دائمی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Transactions on Magnetics
سال انتشار
2017
کد محصول
1012047
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 968000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Consequent pole
PM
transverse flux machine

تاریخ انتشار در سایت: 2018-04-08
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید