Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: اینورتر سه سطحی تمام پل باک دوبلِ interleaved

ترجمه مقاله درباره اینورتر سه سطحی آماده دانلود می باشد. یک اینورتر سه سطحی تمام پل باک دوبلِ (interleaved ­ (IDBFTI برای سیستم متصل به شبکه در این مقاله پیشنهاد می ­شود.

چکیده

 یک اینورتر سه سطحی تمام پل باک دوبلِ interleaved­ (IDBFTI) برای سیستم متصل به شبکه در این مقاله پیشنهاد می ­شود. این اینورتر مزایای تکنولوژی interleaved­ موازی را برای اینورتر بصورت ذیل حفظ می­نماید: کاهش ریپل جریان خروجی و اعوجاج کل هارمونیکی جریان خروجی، افزایش چگالی توان سیستم، و کاهش تنش جریانی و تنش حرارتی ادوات توان. بعلاوه، این اینورتر می­تواند مسئله ی جریان گردشی توالی صفر (ZSCC) در سیستم اینورترِ interleaved­ را بوسیله­ ی ساختار جریان حل نموده، و همچنین مزایای عدم وجود مسئله­ ی shoot-through، عدم برگشت معکوس دیود بدنه، و خروجی سه سطحی را دارا می ­باشد. مدارات اینورتر interleaved­، دو کلید فرکانس قدرت را به اشتراک می ­گذارد، که برای هر کاربرد خاص،  مجددا سایزبندی می­شوند، و توسعه­ ی سیستم با بهبود ظرفیت جریان دو کلید، آسانتر است. اصل کار این سیستم با جزئیات کامل معرفی شده و یک نمونه­ ی آزمایشگاهی 2کیلوواتی ایجاد و تست شده است. نتایج تست، اصل کار و عملکرد خوب IDBFTI را بررسی و تایید می­ نمایند.

-1مقدمه

تولید توان جدید، شبکه­ ی هوشمند و فیلتر توان اکتیو (APF)، تقاضای بالاتری برای کیفیت توان و سطح توان اینورترهای متصل به شبکه مطرح می ­نماید. معمولا توپولوژی پل در اینورترهای مرسوم در ازای یک فیلتر القایی خروجی تکی L اتخاذ می ­گردد. در این روش، با افزایش سطوح توان سیستم، فرکانس کلیدزنی سیستم، که بوسیله ­ی تلفات کلیدزنی ادوات توان محدود می­ شود، باید کاهش یابد. بعلاوه، اینورتر توان بالا برای اجتناب استفاده از فیلترهای القایی بزرگ، که می­تواند پاسخ دینامیکی سیستم را کاهش و تلفات را افزایش دهد، شکست می ­خورد. بنابراین، چگونگی متعادل کردن سطح توان، بازدهی مبدل، قابلیت اطمینان و ریپل همچنان یک مسئله­ ی مهم است که باید به آن توجه نمود [2]. فیلتر مرتبه بالا همچون فیلتر LCL معمولا بعنوان یک واسطه­ ی استاندارد برای شبکه بکار می­ رود تا تضعیف مناسب هارمونیک­ ها در نزدیکی فرکانس کلیدزنی را فراهم نماید…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " اینورتر سه سطحی تمام پل باک دوبلِ interleaved " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اینورتر سه سطحی تمام پل باک دوبلِ interleaved
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Power Electronics
سال انتشار
2016
کد محصول
1012231
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
28
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Inverters
Switches
Inductors
Microwave filters
Power harmonic filters

تاریخ انتشار در سایت: 2018-05-03
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید