Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات /

عنوان ترجمه شده مقاله: توسعه ی چارچوب خدمات مبتنی بر ابر برای ذخیره انرژی در سیستم حمل و نقل هوشمند و پایدار

هدف این مقاله، توسعه ­ی چارچوب­ خدمات مبتنی بر ابر برای کاهش انتشار دی اکسید کربن و مصرف سوخت در سیستم حمل و نقل هوشمند است.

چکیده

هدف این مقاله، توسعه ­ی چارچوب­ خدمات مبتنی بر ابر برای کاهش انتشار دی اکسید کربن و مصرف سوخت در سیستم حمل و نقل هوشمند است. این مقاله از شرایط ترافیک، رفتار راننده و ویدئوی تاچی­گرافی دیجیتال و تلماتیک (کامپیوتری-مخابراتی) و دوربین­ های جاده­ای برای تسهیل تجزیه و تحلیل داده استفاده می­کند تا مصرف سوخت را کاهش دهد.این چارچوب سه ویژگی خاص دارد. اول، برای ذخیره­ ی حجم انبوه داده و ویدئو، ابر حمل و نقل ساخته می­شود. در این سیستم مبتنی بر ابر، در سمت مشتری از دیسک سخت استفاده نمی­شود که باعث ذخیره انرژی و افزایش قابلیت اطمینان خواهد شد. همچنین تحلیل داده­ ی انتهایی در سمت سرور و مشتری را امکان پذیر می­ سازد. دوم، با روش ­های بینایی ماشین متحرک مبتنی بر ویدئو و داده-های دوربین­های جاده­ای، شرایط ترافیک به صورت بلادرنگ تجزیه و تحلیل می­ شود تا شرایطی مثل جریان ترافیک، تصادفات، چراغ ­های راهنمایی و شمارنده­های معکوس، تشخیص داده و تحلیل شوند. سپس برای صرفه جویی در زمان و مصرف سوخت، یک فناوری ناوبری مسیر که از نظر مصرف سوخت کارامد است، برای رانندگی سازگار با محیط توسعه داده می­ شود که مبتنی بر اطلاعات ترافیکی بلادرنگ و الگوریتم پویای کوتاه ترین مسیر است. سوم، بر اساس داده­ های بلادرنگ تاچی گرافی دیجیتال و سیستم تشخیص آن-بورد، یک مدل ترتیبی جستجوی الگو ارائه می ­شود. علاوه براین، برای اصلاح رفتارهای ناصحیح رانندگی، یک سیستم تصویری آموزشی برای تولید توصیه و دستورالعمل، توسعه داده شده است. در واقع، با چارچوب پیشنهادی در مورد سیستم مبتنی بر ابر و رانندگی سازگار با محیط، مصرف سوخت و نیرو را می­توان به طور همزمان کاهش داد.

-1مقدمه

حفظ انرژی و کاهش انتشار دی اکسید کربن (CO2) تبدیل به یک مساله مهم در تغییرات آب و هوایی شده است(ساندراکانی و همکارانش، 2010؛ بنجافار و همکارانش، 2013؛ لی و همکارانش، 2013). در حال حاضر، CO2 حاصل از سوخت­ های فسیلی بخش اعظم گازهای گلخانه­ ای را تشکیل می ­دهد (GHGها) (Papagiannaki و Diakoulaki2009؛ آندو و نیشیوری 2011؛ کارس و همکارانش 2013، دمیر و همکارانش2014). 28.1 درصد کل مصرف انرژی مربوط به حمل و نقل است. 33.5 درصد انتشار CO2 در ایالات متحده مربوط به مصرف سوخت­ های فسیلی بوده است (دیویس و همکارانش2013)…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " توسعه ی چارچوب خدمات مبتنی بر ابر برای ذخیره انرژی در سیستم حمل و نقل هوشمند و پایدار " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
توسعه ی چارچوب خدمات مبتنی بر ابر برای ذخیره انرژی در سیستم حمل و نقل هوشمند و پایدار
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Elsevier, International Journal of Production Economics
سال انتشار
2015
کد محصول
1012389
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
682 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی صنايع , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Eco-driving
Energy conservation
Cloud
Telematics

تاریخ انتشار در سایت: 2018-05-21
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید