Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: صف M/G/1 با دو فاز سرویس در معرض خرابی سرور و تعمیر با تاخیر

در این مقاله به رفتار حالت پایدار یک صف M/G/1 با یک فاز اضافی سرویس پشتیبانی اختیاری برای خرابی‌های رخ داده به طور تصادفی در زمان سرویس به مشتری و تعمیر با تاخیر مواجهه شده می‌پردازیم.

چکیده

در این مقاله به رفتار حالت پایدار یک صف M/G/1 با یک فاز اضافی سرویس پشتیبانی اختیاری برای خرابی‌های رخ داده به طور تصادفی در زمان سرویس به مشتری و تعمیر با تاخیر مواجهه شده می‌پردازیم. این مدل هردو صف M/G/1 کلاسیک در معرض خرابی تصادفی و تعمیر به تاخیر افتاده و به همین ترتیب صف M/G/1 با سرویس پشتیبانی اختیاری و خرابی سرور را تعمیم می‌دهد. برای این مدل، ابتدا توزیع مشترکی از حالات سرور و اندازه صف را بدست آوردیم، که یکی از اهداف اصلی مقاله است. دوم، تابع مولد احتمال از توزیع اندازه صف ایستا در دوره خروج به عنوان تعمیم کلاسیک از فرمول Pollaczek–Khinchin مشتق می‌گیریم. سپس، از تبدیل لاپلاس توزیع دوره مشغول و توزیع زمان انتظار مشتق گرفتیم. سرانجام، معیار عملکردی مهم و شاخص قابلیت اعتماد از این مدل را بدست می‌آوریم.

-1مقدمه

بیشتر ادبیات با موضوع صف‌بندی فرض می‌کنند که سرور در ایستگاه سرویس به صورت دائم در دسترس است و ایستگاه سرویس هیچ گاه خراب نمی‌شود. بااین حال، این فرضیات از نظر عملی غیر واقع بینانه هستند. در سیستم عملی اغلب مشاهده می‌کنیم که ایستگا‌ه‌های سرویس ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و قابل تعمیر باشند. در شبکه‌های ارتباطی کامپیوتر و سیستم‌های مولد منعطف همیشه با پدیده‌های بسیاری از این قبیل مواجه هستیم. بدلیل اینکه عملکرد این سیستم‌ها به شدت تحت تاثیر خرابی ایستگاه سرویس و تاخیر در تعمیر با توجه به دردسترس نبودن تعمیرکار یا دستگاه‌های مورد نیاز برای تعمیر هستند، این سیستم‌ها با ایستگاه سرویس قابل تعمیر از نقطه نظر نظریه صف‌بندی، و همچنین نقطه نظر قابلیت اطمینان ارزش بررسی را دارد…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " صف M/G/1 با دو فاز سرویس در معرض خرابی سرور و تعمیر با تاخیر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
صف M/G/1 با دو فاز سرویس در معرض خرابی سرور و تعمیر با تاخیر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Elsevier, Applied Mathematical Modelling
سال انتشار
2009
کد محصول
1012482
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Stationary queue size distribution
Random breakdown
Delay time

تاریخ انتشار در سایت: 2018-06-11
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید