Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: نظارت بر خود مدیریتی برای استقرار برنامه های ابری مقیاس بزرگ با الاستیسته بالا

ترجمه مقاله درباره محاسبات ابری، آماده دانلود است. نظارت ابری یک چالش مهم است. نظارت بر مقیاس و نظارت بر استقرار همواره در حال تغییر بسیار پرهزنیه است. با وجود هزینه، لازم وضروری است که ابزارهایی توسعه داده شوند که با نظارت ابری تطابق بیشتری داشته باشند.
 چکیده

زیرساختاری با عنوان محاسبات سرویس، ویژگی ها و خواص زیادی را نشان می دهد که در استقرارهای  معمولی سرورها دیده نمی شود. الاستیسته یکی از مهم ترین خواص است که پیامدهای گسترده ای برای برنامه های استقرار یافته در VM های با هاست ابری دارد. در میان برنامه هایی که الاستیسته در آنها نقش عمده ای دارد می توان به نظارت اشاره کرد. در این مقاله ما استقرار سرویس های ابری بزرگ و روند نظارت بر آنها را بیان می کنیم و اینکه چالش های معرفی شده چه تفاوتی با مشکلات نظارت های قبلی دارند. به منظور پرداختن به این چالش های منحصر به فرد، varanus را معرفی می کنیم که یک ابزار نظارتی به شدت مقیاس پذیر است که به اثرات الاستیسته سریع، مقاوم است. این ابزار، قواعد مرسوم سیستم های نظارت قبلی را از بین می برد و یک معماری P2P چند لایه  معرفی می کند تا به قابلیت نظارت درجا بدون نیاز به زیرساختارهای نظارتی اختصاص داده شده ، دست یابد.

سپس varanus را در برابر معماری های نظارتی فعلی ارزیابی می کنیم. در می یابیم که ابزارهای نظارای معمولی برای استقرار ابری بدون تغییر و کوچک، به طور قابل قبولی عمل می کنند. با این حال، برای ابزارهای فعلی استقرار انعطاف پذیر  یا بزرگ به طور غیرقابل قبول عمل می کنند و تأخیرها  و سربار را افزایش می دهند و عملیاتی را نشان می دهند که به یک ابزار جدید و جایگزین نیاز دارد. علاوه بر این، ما نشان می دهیم که Varanus، نظارت با تأخیر کم را در تقاضای محدود روی منابع حفظ می کند، حتی در دوره هایی که الاستیسته بالاست.

-1مقدمه

محاسبات ابری در مقیاس در دسترس همه ی مدل های پرداخت با کاربرد را محاسبه می کند. در حالیکه از قبل استقرار سیستم های با مقیاس بزرگ به بودجه و منابع زیادی نیاز داشت، اما در حال حاضر برای افراد عملی است تا تعداد زیادی از ماشین های مجازی گذاری ابری (VM) برای دوره ی کوتاهی از زمان استقرار دهند. این دسترس پذیری جدید، مقیاس پذیری را بر طراحی سیستم مقدم فرض می کند… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " نظارت بر خود مدیریتی برای استقرار برنامه های ابری مقیاس بزرگ با الاستیسته بالا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نظارت بر خود مدیریتی برای استقرار برنامه های ابری مقیاس بزرگ با الاستیسته بالا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Proceedings of the sixth international workshop on Data intensive distributed computing
سال انتشار
2014
کد محصول
1012490
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


.

تاریخ انتشار در سایت: 2018-06-12
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید