Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: ملاحظات امنیتی روش انتقال به IPv6 با روش های NAT (ترجمه ی آدرس شبکه )

در این مقاله، اول از همه، حملات معرفی شده بررسی می شوند و سپس این حملات مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند. آسیب پذیری در انتقال روش های NAT بوجود می آید و در نهایت روش های ایمنی برای این آسیب پذیری ها مورد بحث قرار می گیرند.
 چکیده

اگرچه، ایده ی IPv6 از دهه ی 1990 ایجاد شد، اما پیشرفت IPv6 به آرامی صورت گرفت. IPV6 در برخی از شرکت ها استفاده می شود، اما هنوز در سراسر جهان قابل استفاده نیست. در نتیجه، این شرکت ها مانند جزایری در اقیانوس IPv4 هستند که به منظور اتصال این جزایر با اقیانوس ها و جزایر دیگر مورد نیاز هستند. برای اتصال این جزایر به یکدیگر، سه روش وجود دارد:

1-دو پشته

2- NAT

3.تونل زنی

در این مقاله، اول از همه، حملات معرفی شده بررسی می شوند و سپس این حملات مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند. آسیب پذیری در انتقال روش های NAT بوجود می آید و در نهایت روش های ایمنی برای این آسیب پذیری ها مورد بحث قرار می گیرند.

1-مقدمه

زیرساختارها در زمانی که برای استفاده از IPv4 و IPv6 تغییر پیدا می کنند، تنها توسط IPv4 ردیابی می شوند و شبکه های IPv6 در آینده وجود خواهند داشت. در این زمان، باید زیرساختارها به مقصد خود در شبکه های IPv4, UPV6 برسند. برای مثال در گیت، برخی از سرویس های سرور می توانند متعلق به IPv6 باشند و از سوی دیگر، برخی از سرویس های سرور می توانند متعلق به IPV4 باشند [3]. بنابراین هاست ها باید قادر به استفاده از هر دو پروتکل IPv4, IPv6 باشند. برای استفاده از هر دو پروتکل، سه روش وجود دارد، دو پشته و NAT و تونل زنی که در این مقاله پروتکل ها بررسی می شوند و الزامات امنیت و آسیب پذیری روش NAT مورد بررسی قرار می گیرند…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " ملاحظات امنیتی روش انتقال به IPv6 با روش های NAT (ترجمه ی آدرس شبکه ) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ملاحظات امنیتی روش انتقال به IPv6 با روش های NAT (ترجمه ی آدرس شبکه )
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Iranian Conference on Electrical Engineering ICEE
سال انتشار
2015
کد محصول
1012509
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
718 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 880000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



IPv6

تاریخ انتشار در سایت: 2018-06-14
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید