Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: بهبود الگوریتم خوشه بندی توزیع شده، بر مبنای min-cluster

ترجمه مقاله در مورد خوشه بندی توزیع شده، آماده دانلود است. به دلیل نتایج ناکارآمد حاصل از خوشه بندی داده های خام، در این مقاله یک روش جدید (این روش بر مبنای ساختار سیستم مرکز- لبه است) برای بهبود الگوریتم K-Dmeans ارائه شد.

چکیده

نتایج ناکارآمد حاصل از خوشه ­بندی داده­های خام با استفاده از الگوریتم­ های خوشه ­بندی، منجر شد که روش جدیدی برای بهبود الگوریتم K-Dmeans ارائه شود (روشی بر مبنای ساختار سیستم مرکز- لبه).

 min-cluster مفهوم جدیدی است که به­ منظور خوشه بندی گره ­های لبه موجود در مجموعه داده ارائه شده است؛ بدین ترتیب که min-cluster با پالایش فرایند خوشه­ بندی گره­ های لبه موجب می­شود که فرایند خوشه ­بندی منظم­تر انجام شود و انتقال نتیجه به گره مرکزی نیز مستقیماً انجام شود. داده­ هایی که خوشه بندی می­شوند، مجدداً توسط گره مرکزی یکپارچه خواهند شد (دلیل این امر محفوظ نگه داشتن محاسبات مربوط به خوشه بندی توزیع شده می­باشد). ما از میان مجموعه ­ای از انواع داده ­ها، مفهوم min-cluster را برگزیدیم و برای آن پروتکل­ های امنیتی بسیاری را قرار دادیم. بر این اساس، ثابت شده است که الگوریتم خوشه بندی توزیع شده دارای ویژگی­ هایی همچون دقت بالا، پیچیدگی زمانی کم و امنیت می­باشد (که در این میان امنیت مهم­ترین ویژگی است).

1- مقدمه

تمرکز این مقاله بر روی پژوهش در زمینه­ ی بهبود الگوریتم K-Dmeans معطوف شده است. یک نسخه­ ی قدیمی از الگوریتم­ K-Dmeans در ]1[ بررسی شده ­است؛ همان­ طور که در مرجع مذکور بیان شده­ است، در این نسخه از الگوریتم می­بایست داده ­های بسیاری را از سایت­ های متفاوتی جمع ­آوری نماییم؛ اما نکته اینجاست که این سایت ­ها می­بایست متفاوت و مستقل از یکدیگر باشند که این امر نه تنها باعث افزایش سربار شبکه می­شود بلکه کارایی خوشه را نیز کاهش می­دهد....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " بهبود الگوریتم خوشه بندی توزیع شده، بر مبنای min-cluster " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بهبود الگوریتم خوشه بندی توزیع شده، بر مبنای min-cluster
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Optik
سال انتشار
2016
کد محصول
1013070
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
953 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 968000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Min-cluster
K-Dmeans algorithm
Clustering
Distributed clustering

تاریخ انتشار در سایت: 2018-10-06
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید