Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی صنايع /

عنوان ترجمه شده مقاله: مرور ادبیاتی بر مدیریت زنجیره تامین سبز: روندها و چالش های آینده

هدف این مطالعه مروری بر ادبیات در حوزه مدیریت زنجیره تامین (GSCM) است که در طول 1998 تا 2017 منتشر شده و دیدگاه ها و جهت گیری هایی برای تحقیقات آتی بدست می دهند.

چکیده

 هدف این مطالعه مروری بر ادبیات در حوزه مدیریت زنجیره تامین (GSCM) است که در طول 1998 تا 2017 منتشر شده و دیدگاه ها و جهت گیری هایی برای تحقیقات آتی بدست می دهند. داده های مطالعه از پایگاه های داده اسکوپوس و شبکه دانش ISI جمع آوری شده و در این راستا، 880 مقاله انتخاب و تحلیل فراداده روی آنها صورت گرفته است. بعلاوه، 236 مقاله از شبکه دانش ISI تحلیل شده تا دیدگاه هایی در ارتباط با طبقه بندی ادبیات بر اساس تحلیل محتوا ارائه شود که شامل توسعه مفهومی، پیشرانها و موانع، همکاری با شرکای زنجیره تامین، مدلهای ریاضی و بهینه سازی دیگر، و ارزیابی شیوه ها و عملکرد مدیریت زنجیره تامین سبز است. بر اساس یافته های این مطالعه، تحقیقات درباره پیشرانها و موانع مدیریت زنجیره تامین سبز، یک روند نزولی داشته در حالیکه روند کاربرد مدلهای بهینه سازی ریاضی برای ارتقای تصمیم گیری به منظور بهبود عملکرد زیست محیطی، روند رو به رشدی داشته است. بعلاوه، این مطالعه نشان میدهد که یک رشد پایدار در ارزیابی شیوه ها و عملکرد مدیریت زنجیره تامین سبز وجود دارد. گرچه مفهوم مدیریت زنجیره تامین سبز، از آغاز قرن بیستم در میان دانشگاهیان محبوبیت کسب کرده، این مطالعه نشان میدهد که یک رشد سریع مقالات و نوشته ها درباره این موضوع بعد از 2010 تا کنون ایجاد شده است. این مطالعه، به شناسایی نویسندگان تاثیرگذار، ژورنالهای برتر، کشورهای دارای بالاترین سهم تحقیقات، موسسات دارای بیشترین سهم، و سهم رشته ها و حوزه های دیگر می پردازد. یافته ها و جهت گیری های تحقیقات آتی پیشنهادی توسط این مطالعه، می تواند بعنوان راهی برای بررسی بیشتر و کمک به این حوزه مورد استفاده واقع شود.

1-مقدمه

افزایش گرمایش جهانی و تغییر تنوع زیستی، باعث به خطر افتادن قریب الوقوع پایداری جهان شده است. افراد از حوزه های مختلف تحقیق، دانشگاه ها، متخصصان، و محققان گرد هم آمده و روشهایی برای حفظ پایداری زیست محیطی پیشنهاد نموده اند. اغلب ادعا می شود که اقدامات برنامه ریزی نشده و غیرمسئولانه توسط صنایع، تهدیدهای بالقوه برای پایداری هستند (کینگ و لیناکس، 2000). در نتیجه، ایجاد صنایع پایدار، یکی از اهداف اصلی سازمان های معاصر است....


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " مرور ادبیاتی بر مدیریت زنجیره تامین سبز: روندها و چالش های آینده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مرور ادبیاتی بر مدیریت زنجیره تامین سبز: روندها و چالش های آینده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Resources, Conservation & Recycling
سال انتشار
2019
کد محصول
1014448
تعداد صفحات انگليسی
18
تعداد صفحات فارسی
28
قیمت بر حسب ریال
1,501,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
9 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی صنايع , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1501500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Supply chain management
Environmental management

تاریخ انتشار در سایت: 2021-05-31
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید