Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: حفاظت اپیدرمال(مربوط به پوست برونى): تجزیه و تحلیلی مقایسه ای تماس با سيليکات آلومينيوم و منيزيم و اسپری مخلوط سرمازا

ترجمه مقاله درباره از بین بردن مو توسط لیزر، اماده دانلود است. هدف این مقاله تجزیه و تحلیل اثربخشی تماس با سيليکات آلومينيوم و منيزيم و اسپری مخلوط سرمازا در مقوله ی از بین بردن مو توسط لیزر می باشد.

چکیده

پیش زمینه: محبوبیت از بین بردن مو توسط لیزر بعنوان روشی جایگزین برای روشهای قدیمی نظیر اصلاح، موم، کرم های اپیلاسیون یا الکترولیز روز به روز در حال افزایش است.

هدف: هدف تجزیه و تحلیل اثر بخشی تماس با سیلیکات آلومینیوم و منیزیم  و اسپری مخلوط سرمازا در مقوله ی از بین بردن مو توسط لیزر است.

روشها: آنالیز جزء به جزء هر تکنیک شامل محاسبه ی واکنش حرارتی پوست در هر روش خنک سازی قبل، حین و بعد از پالس درمانی انجام گرفته است.

نتیجه: در امر حفاظت از پوست برونی در برابر آسیب ناخواسته ی حرارتی در هنگام درمان رفع مو با لیزر، تماس سيليکات آلومينيوم و منيزيم نسبت به اسپری مخلوط سرمازا، اثربخشی بیشتری داشته است. نتایج نشان می دهند که اثریخشی یک سیستم با استفاده از خنکسازی تماس سیلیکات آلومینیوم و منیزیم با یک پالس 30 میلی ثانیه ای در حفاظت از پوست برونی تقریباً دو برابر خنک سازی اسپری مخلوط سرمازا با پالسهایی 3 میلی ثانیه ای با هدف حرارتی یکسان است. پیش خنک سازی مؤثر پوست برونی، متراکم سازی پوست و نزول گرمایی همزمان پوست برونی با یک قاب سرد سيليکات آلومينيوم و منيزيم در رابطه با طول پالس درمانی طولانی تر منجر به حفاظت بالای اپیدرمال می گردد. نزول گرمایی همزمان پوست برونی با یک طول پالس درمانی طولانی تر یکی از بزرگترین عوامل کاهش افزایش دمای پوست برونی بوده و آن را تا 40% کاهش می دهد. علاوه بر این برای داشتن بیشترین اثربخشی، خنک سازی تماس سيليکات آلومينيوم و منيزيم با کمترین هزینه  و بدون ایجاد خطر انجماد و بیشترین راحتی برای بیمار با خنک سازی پیش، در حین و بعد از پالس حرارتی، حفاظت از پوست برونی را فراهم می آورد.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-اپیلاسیون حرارتی تصویری (فتوترمال)

3-محافظت اپیدرمال

4-تجزیه و تحلیل تماس با سيليکات آلومينيوم و منيزيم و اسپری مخلوط سرمازا

5-اسپری مخلوط سرماساز

6-خنک کننده ی تماسی سيليکات آلومينيوم و منيزيم

7-نتیجه گیری

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " حفاظت اپیدرمال(مربوط به پوست برونى): تجزیه و تحلیلی مقایسه ای تماس با سيليکات آلومينيوم و منيزيم و اسپری مخلوط سرمازا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
حفاظت اپیدرمال(مربوط به پوست برونى): تجزیه و تحلیلی مقایسه ای تماس با سيليکات آلومينيوم و منيزيم و اسپری مخلوط سرمازا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Lumenis
سال انتشار
2001
کد محصول
1000162
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
640 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق , پزشكی , مهندسی پزشکی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 940500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Laser hair removal
effectiveness of sapphire
cryogen spray cooling
skin’s thermal response

تاریخ انتشار در سایت: 2013-10-09
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید