Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: ابزار داده کاوی

این مقاله تلاش می کند تا از فرآیند تصمیم گیری از طریق بحث و تبادل نظر در مورد توسعه تاریخی و ارایه طیفی از ابزار داده کاوی عالی موجود و ابزار مربوطه پشتیبانی نماید .

چکیده

توسعه و بکارگیری الگوریتم های داده کاوی مستلزم بکارگیری ابزار نرم افزاری قوی می باشد . همانطور که تعداد ابزار در دسترس در حال رشد می باشد ، انتخاب مناسب ترین ابزار تا حد قالا توجهی دشوار می گردد . این مقاله تلاش می کند تا از فرآیند تصمیم گیری از طریق بحث و تبادل نظر در مورد توسعه تاریخی و ارایه طیفی از ابزار داده کاوی عالی موجود و ابزار مربوطه پشتیبانی نماید . علاوه بر این ، ما معیار هایی را مبتنی بر گروهای مختلف کاربر  ، وظایف داده کاوی ، شیوه های تجسم و تعامل ، گزینه های وارداتی و صادراتی داده ها و مدل ها ، پلت فرم ها و سیاست های صدور مجوز را برای دسته بندی ابزار پیشنهاد می کنیم . سپس مشخصه های نوعی این شیوه های مختلف توضیح داده می شوند و انتخاب مهم ترین ابزار دسته بند می شود . مقاله حاضر از قرار زیر می باشد : بخش اول عبارتست از  توسعه تاریخی و برجسته ساختن هنرمندانه توسعه تاریخی نرم افزار داده کاوی تا زمان حال ؛ معیار ها برای برای مقایسه نرم افزار داده کاوی در بخش دوم توضیح داده می شود که عبارتست از مقایسه نرم افزار داده کاوی . بخش آخر عبارتست از دسته بندی نرم افزار داده کاوی درون انواع فرآیند های مختلف که دسته بندی نرم افزار داده کاوی را پیشنهاد می کند و ابزار نرم افزار نوعی را برای انواع مختلف معرفی می کند .

1-مقدمه

داده کاوی از یک سری ویژگی هایی برخوردار بود که عبارتند از تاریخچه طولانی با ریشه های قوی در امار ، هوش مصنوعی ،  یادگیری ماشینی  و تحقیق پایگاه داده ها . کلمه " داده کاوی " را می توان بالنسبه در مراحل اولیه در مقاله لوول مشاهده نمود که در دهه 1980 منتشر گردید . پیشرفت ها در این حوزه از طریق توسعه ابزار نرم افزار مربوطه همراه گردید که با برنامه های پردازنده مرکزی برای تحلیل آماری در اوایل دهه 1950 شرو ع گردید و به انواع نرم افزار مستقل ، مشتری / سرور و نرم افزار وب محور منجر می گردد که راه حل خدمت رسانی امروزی است .

متعاقب تعریف اصلی ارایه شده در مرجع اول ، داده کاوی گامی در کشف دانش از فرآیند پایگاه داده ها (KDD) می باشد که شامل بکارگیری تحلیل داده ها و کشف الگوریتم ها برای تولید تعیین شماره الگو ها ( یا مدل ها ) در میان داده ها می باشد . KDD در همان مقاله مشابه به عنوان فرآیند غیر بدیهی شناسایی الگو های معتبر ، عالی ، به طور بالقوه سودمند و در نهایت قابل درک داده ها می باشد . بعضی مواقع تعریف گسترده تر KDD  ، هم معنی برای داده کاوی استفاده می شود . این تفسیر گسترده تر به طور خاص در قالب ابزار نرم افزار محبوب است چون بخش عمده چنین ابزاری از فرآیند کامل KDD و نه صرفا یک گام انفرادی حمایت می کند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " ابزار داده کاوی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ابزار داده کاوی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Advanced Review
سال انتشار
2011
کد محصول
1000714
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
165 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر , مهندسی صنايع را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1331000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Data mining
Data mining tools

تاریخ انتشار در سایت: 2014-03-08
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید